Smedsrud Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Hent egne låter fra skyen.Nå er Googles strømmetjenester i Norge Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg finner bare streaming der inne, hvor er denne "strømming" tingen? 4 Lenke til kommentar
Erbros Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Grunnen til at jeg hoppet over til Play Music fra Spotify er at jeg kan caste direkte til Chromecast Herlig herlig! 2 Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Grunnen til at jeg hoppet over til Play Music fra Spotify er at jeg kan caste direkte til Chromecast Herlig herlig! Oh? Kan du? Det er jo sweet! Enda en grunn til å skaffe meg Chromecast snarest. Btw, er dette noe de ruller ut til brukerne? Får testet Play Music gjennom nettleseren, men på telefonen er den fortsatt samme gamle greia. EDIT: For de som ikke får Play Musikk på telefonen sin til å fungere med engang kan tømme data til appen (gjennom programstyring) eller av-installere alle oppdateringer. Endret 18. mars 2014 av Saykin Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Btw, er dette noe de ruller ut til brukerne? Får testet Play Music gjennom nettleseren, men på telefonen er den fortsatt samme gamle greia. Last ned eller oppdater en tilfeldig app fra google play, dette vil tvinge en oppdatering av selv google play også. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Dette åpner vel for muligheter for salg av devices i Play Store også...? 3 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Film greia er jo latterlig, 79 kr for en film mens med netflix så kan man se så mange filmer man vil for 79 kr i måneden, eneste fordelen er at flm fra google er vel tilgjengelig offline. Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg finner bare streaming der inne, hvor er denne "strømming" tingen? Man strømmer film over verdensvevet, fra en elektronisk utregningsmaskin, såklart. /s Norskifisering, altså. 2 Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Film greia er jo latterlig, 79 kr for en film mens med netflix så kan man se så mange filmer man vil for 79 kr i måneden, eneste fordelen er at flm fra google er vel tilgjengelig offline. Nå må du tenke på at når det er kjøpe/leie tjeneste så vil det være mye nyere filmer enn det Netflix får i biblioteket sitt. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Viaplay har et litt nyere bibliotek enn netflix for de som synes netflix' blir for snevert. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Har kjørt på med en gratismåned for å sjekke ut om jeg ønsker å bytte fra Spotify. Er det mulig med å laste ned musikk for å lage offline lister? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Viaplay har et litt nyere bibliotek enn netflix for de som synes netflix' blir for snevert. Ikke viss du bruker Amerikansk Netflix Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Grunnen til at jeg hoppet over til Play Music fra Spotify er at jeg kan caste direkte til Chromecast Herlig herlig! Du kan strømme fra Spotify og Winp også hvis du kobler en Blåtann-reciever til anlegget. Da får en mulighet til å strømme musikk fra hvilken som helst enhet. edit: fordelen er at en kan laste opp musikksamlingen til skyen men det er ikke noe problem å kopiere lokal musikk til Spotify på mobil og nettbrett heller. Endret 18. mars 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Fra 30 kroner for å leie en film i HD? er i dyreste laget når en kan kjøpe blu-ray for 90+ En får HD på andre sider og, med SD eller verre kvalitet Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Har kjørt på med en gratismåned for å sjekke ut om jeg ønsker å bytte fra Spotify. Er det mulig med å laste ned musikk for å lage offline lister? Ja, det kan du! Bare last ned appen og kjør på! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Kan ein lasta opp FLAC filer til Play Musikk? Lenke til kommentar
Oscar2107 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jøss. Der kom Spotify-knockouten jeg har ventet på, Eneste som mangler nå hadde vært å gjøre film-delen bedre. All-access på video slik som netflix, sammen med muligheten for å streame egne videoer (med chromecast- og smartTV-støtte og et bra og oversiktlig bibliotek noe lignende Plex) . Uten selvfølgelig å miste muligheten for leie av de nyeste filmene og seriene Google Play Film allerede har. Merker det kiler i magen bare ved tanken på et slikt produkt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Kan ein lasta opp FLAC filer til Play Musikk? Jepp, det kan du. Det er en støttet filtype. https://support.google.com/googleplay/answer/1100462?hl=en Men det virker som at de blir omgjort til 320 kbps mp3. Endret 18. mars 2014 av ESPP 1 Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 79 kroner for en film.. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Deler i dag Spotify-abbonementet med kona. Helt ok at kun en av oss kan være online samtidig. Det blir sjelden konflikt. På AllAccess må jeg legge inn min google-konto på hennes telefon for at begge skal få tilgang til samme konto (deaktiverer selvsagt alle andre tjenester som gmail osv). Er det egentlig noe problem at vi heller setter opp en helt ny konto som kun brukes til AllAccess? Føler det blir litt ryddigere, samt at vi kan koble til barna etter hvert som de blir eldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå