M5Glenn Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Jeg har lest en del tester av Soyo´s hovedkort for P4, de har et kort som heter "SY-P4S DRAGON Ultra" Dette hovedkortet har kommet kjempebra ut ! Noen som vet om det er noen i Norge som selger dette ? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Jeg tror jeg så det på Multicom. Lenke til kommentar
M5Glenn Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 Suverent ! Takk for hjelpen ! Noen som vet forskjellen på dette kortet og det som er kalt "P4i Fire Dragon" ? Er dette et bedre hovedkort en "P4s Dragon Ultra" ? Lenke til kommentar
house Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 nei si det du.. alt jeg kan si her er at soyo dragon kortet er dønn maximalt.. beste kortet jeg har hatt innnabords i PC'n min... try it!!.. kjøpte det på multicom jeg oxo, tror det er det eneste stedet som har det (?) siden de må direkte importeres fra taiwan! Housey Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-17 20:26, M5Glenn skrev:Suverent !Takk for hjelpen !Noen som vet forskjellen på dette kortet og det som er kalt "P4i Fire Dragon" ? Er dette et bedre hovedkort en "P4s Dragon Ultra" ? - "P4i Fire Dragon" er basert på Intel's I845d brikkesett. (Helt splitter nytt hovedkort, derfor er det ikke lett å finne tester på dette) - "P4s Dragon Ultra" er basert på SIS 645 brikkesett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå