Smedsrud Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Googles strømmetjenester er tilgjengelig også i Norge.Nå får du Google Play Film og Musikk på mobilen din Lenke til kommentar
KongenLars Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Hvor lagrer jeg musikken hvis jeg vil strømme egen musikk? Lenke til kommentar
limetime Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Du kan laste opp musikken med Googles "Music Manager". Står mer om det, og resten av tilbudet, her: https://play.google.com/about/music/unlock/ Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Tok sin tid før det kom til Norge, men ser frem til og prøve ut Google Music, spesielt funksjonaliteten hvor man kan streame lokal musikk, noe jeg har savnet i Spotify. Endret 18. mars 2014 av esoteric Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Det beste for min del er at jeg endelig kan streame musikken til Chromecast. Akkurat dette har jeg savnet, men nå begynner det å bli bra her Lenke til kommentar
Siggen321 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Nydelig! Bra med flere konkurrenter på banen. Liker særlig muligheten til å streame lokal musikk, jeg har mye musikk som ikke eksisterer på hverken Spotify eller Wimp, fint å kunne ha det der. Blir vel også en slags backup i tillegg, så jeg kan spare mange timer med CD-ripping hvis harddiskene (har allerede backup til NAS og Laptop, men takker ikke nei til ekstra sikkerhet. Er jo heller ikke så redd for lekasjer osv. herfra som med Dropbox osv, da musikk ikke helt kan sees på som sensitiv data. Beklager lang parentes ) stryker med. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Hmm... Får bare opp at "betalingsmåten håndteres ikke" på både Visa og Mastercard i Google Wallet. Jeg kan kjøpe enkeltsanger, men får ikke betalt når jeg forsøker å opprette prøveabonnementet. Endret 18. mars 2014 av insolvent Lenke til kommentar
buchead Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Var da på tide.. Har bare leid video direkte i win 8 frem til nå. Får se om dette blir bedre. Lenke til kommentar
Sigrs Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Kjekt dette fant ut av det igår da google music plutselig hadde gått over til norsk tekst. (har hatt google musikk enn god stund no) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg har brukt streaming av lokale filer i en stund og sluttet med det da den brukte MYE strøm. du ser under batteri at google tjenester nesten tar over. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Er det mulig å få denne tjenesten på squeezebox slik som wimp og spotify? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Endelig, vet ikke om jeg bytter ut spotify, men det er jo billigere hvis man registrerer seg nå Video-tjenesten er litt mer "nja", syns prisene var litt høye ifht. Netflix, og litt dårlig teksting, men skal absolutt ikke dømme det etter 1 dag i dette landet. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Og der kom Chromecast også for salg i Norge: http://www.google.com/intl/no/chrome/devices/chromecast/index.html Endret 19. mars 2014 av learntofly Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Nå har Chromecast endelig blitt lansert i Norge Og det har dratt prisen ned. http://www.amobil.no/artikler/na-har-chromecast-endelig-blitt-lansert-i-norge/158162 Endret 19. mars 2014 av kewell79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg