Ida Oftebro Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Ber kundene følge med på Facebook.Trøbbel for One Call Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Fint at jeg nettopp byttet til Tele2 Lenke til kommentar
G Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Og hvis man ikke er Facebook-bruker da? Hvor skal man da lese om evt. friskmelding eller hvor lenge feilrettingen kan komme til å ta? Nå er jeg heldigvis ikke One Call-kunde mer. Men, dersom de først skal varsle, så er Facebook kun nyttig for de som kan lese Facebook. Det er noen av oss som ikke vil være med på sukkerbergets ve og vel for folk. At en bedrift tar det for gitt at de fleste er medlem av Facebook er ikke så bra! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Og hvis man ikke er Facebook-bruker da? Hvor skal man da lese om evt. friskmelding eller hvor lenge feilrettingen kan komme til å ta? Nå er jeg heldigvis ikke One Call-kunde mer. Men, dersom de først skal varsle, så er Facebook kun nyttig for de som kan lese Facebook. Det er noen av oss som ikke vil være med på sukkerbergets ve og vel for folk. At en bedrift tar det for gitt at de fleste er medlem av Facebook er ikke så bra! Du trenger da absolutt ikke være Facebook-bruker for å lese facebook. Lenke til kommentar
G Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jo veldig ofte så må du det for å kunne åpne andre deler av Facebook, og for å kunne delta med kommunikasjon via Facebook og slikt. Jeg har mang en gang møtt veggen når jeg har klikket på en persons Facebook, så har jeg ofte møtt pålogging kreves. Lenke til kommentar
666 Lucifer Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Der har du ett kall som veier. Anti-facebook. Livsfarlig å gjøre noe som så mange andre gjør. Det er akkurat like dumt som å gjøre det andre gjør. Lenke til kommentar
G Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Der har du ett kall som veier. Anti-facebook. Livsfarlig å gjøre noe som så mange andre gjør. Det er akkurat like dumt som å gjøre det andre gjør. Det vesentligste med å takke nei til ny "teknologi" er å unngå dens påvirkning av livet sitt. Det være seg overvåkning, sikkerhetsproblematikk, avhengighetsaspekt og blottlegging av sitt navn over det ganske internett. Og for ikke å glemme tredjepartsovervåking, gjennom ting som annonser med mer. Jeg bryr meg om disse aspektene. Og jeg vet at OneCall ikke ivaretar meg, og de driter rett og slett i mitt ve og vel i denne sammenhengen. Endret 18. mars 2014 av G Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 At en bedrift tar det for gitt at de fleste er medlem av Facebook er ikke så bra! Vel, dersom det er slik at de fleste er på Facebook så er det jo ikke en urimelig antakelse å gjøre. Å ikke blindt svelge ny teknologi er selvsagt vel og bra, men jeg er sikker på at det i begynnelsen av århundret var de som var skeptiske til å ha telefon også, men gitt telefonens utbredelse den dag i dag tror jeg ikke det er fryktelig mange som "unnslapp" telefonen. Uten sammenligning for øvrig. Jeg vet ikke om Facebook enda har nådd kritisk masse slik at man kan med sikkerhet si at den er kommet for å bli, men gitt dens utbredelse og det faktum at veldig mange tar det for gitt at alle har Facebook tror jeg ikke det punktet er veldig langt unna. Uansett tror jeg avgjørelsen i dag ikke så mye er en ren individuell greie som omhandler ens egne preferanser, men i større grad har blitt en avgjørelse om i hvor stor del man ønsker å ta del i samfunnet for øvrig og hvor store ulemper man er villig til å påføre seg selv for å holde på prinsipper. Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Fint at jeg nettopp byttet til Tele2 Tele2 opplever like store problemer, feilen ligger i Mobile Norway sitt nettverk, som både MyCall, OneCall, Network Norway og Tele2 benytter seg av. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 http://www.onecall.no/kundeservice/driftsmeldinger.php Finnes andre steder enn på FB. (Er heller ikke FB-bruker) Lenke til kommentar
G Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 @henrikwl: For øvrig gode poenger du kom med der. @telebransjen generellt: Det forundrer meg litt at man ikke har god nok redundancy på mobillinjene når man historisk har gått over i år 2014. Redunancy er noe databransjen har hatt "i en mannsalder", så at det skortes på nettsikkerheten er jo gaaanske tydelig. Det er jo ikke første mobiloperatør som sliter heller. Vi har hatt flere slike saker de siste årene. Lenke til kommentar
jofa Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Og hvis man ikke er Facebook-bruker da? Hvor skal man da lese om evt. friskmelding eller hvor lenge feilrettingen kan komme til å ta? Nå er jeg heldigvis ikke One Call-kunde mer. Men, dersom de først skal varsle, så er Facebook kun nyttig for de som kan lese Facebook. Det er noen av oss som ikke vil være med på sukkerbergets ve og vel for folk. At en bedrift tar det for gitt at de fleste er medlem av Facebook er ikke så bra! Du har jo Facebook. :-P Lenke til kommentar
jofa Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Fint at jeg nettopp byttet til Tele2 Tele2 opplever like store problemer, feilen ligger i Mobile Norway sitt nettverk, som både MyCall, OneCall, Network Norway og Tele2 benytter seg av. Til informasjon eier Tele2 selskapene MyCall, OneCall, Network Norway. :-) Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Fint at jeg nettopp byttet til Tele2 Tele2 opplever like store problemer, feilen ligger i Mobile Norway sitt nettverk, som både MyCall, OneCall, Network Norway og Tele2 benytter seg av. Hadde nå dekning i hele går jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg