gurubashi arena Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Har sett meg ut tre relevante par med ørepropper; Sennheiser IE 80, Sony XBA-4 og Shure SE425. Er det noen som kjenner til disse og kan si litt om fordelene og bakdelene ved dem? Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Har bare hatt Sennheiser IE 80.. men kan si deg med engang at dette fungerer! Sennheiser kan lyd 1 Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 Bestiller Shure-paret, kan vel returnere hvis jeg ikke liker dem uansett. Utifra det jeg har lest, vil jeg like dem 4 upvotes på dette innlegget, så kommer jeg med en (litt ukvalifisert) vurdering av proppene 1 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 lykke til Shure SE425 er sikkert kvalitet det også. men vil ikke utale meg om det, da jeg som sagt bare har hatt Sennheiser IE 80. Lenke til kommentar
tole Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Tror SE425 også er gode propper. Shure baserer vel dette på sin erfaring med in-ear monitorer, og de er beregnet på musikere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå