Gå til innhold

Idé til mulig forslag: reservere neste post i tråd.

Anbefalte innlegg

En rekke ganger i diskusjoner, har jeg opplevd følgende: Noen skriver et langt innlegg/commentar man gjerne vil svare på.

Man vil gjerne med fordel svare rett etterpå, siden man da slipper å sitere, og det blir mye lettere se at det er en direkte oppfølging/svar på det ovenfor.

Tar meg i å ofte da 'skynde meg' for å skrive raskt, fordi mang en gang smetter noen andre foran rett før du får postet. Så må man begynne på nytt med sitering likevel, siden linja ble brutt. Regner med flere kjenner igjen det der.

Hva med en funksjon som kan reservere deg plass i neste innlegg innenfor en viss tidsgrense, feks 5 minutter?

Så vil andre se at feltet er opptatt, hvis de kommer for å skrive noe i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var jo med tanke på å slippe bryderiet med å redigere etterpå da. Var det jeg mente med "må begynne på nytt".

Det er så irriterende når du ser det popper opp "der er 1 (eller flere) nye svar: klikk for å se svar", akkurat mens du sitter og skynder deg litt for å legge inn en direkte oppfølging. (Det er jo greit å få det varselet selvfølgelig da. )

Tenker da alltid: "Æsj, forbaskede plageånder som måtte smette inn i mellom akkurat nå når jeg skulle svare". Det der skjer støtt syns jeg.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Det var jo med tanke på å slippe bryderiet med å redigere etterpå da. Var det jeg mente med "må begynne på nytt".

Det er så irriterende når du ser det popper opp "der er 1 (eller flere) nye svar: klikk for å se svar", akkurat mens du sitter og skynder deg litt for å legge inn en direkte oppfølging. (Det er jo greit å få det varselet selvfølgelig da. )

Tenker da alltid: "Æsj, forbaskede plageånder som måtte smette inn i mellom akkurat nå når jeg skulle svare". Det der skjer støtt syns jeg.

De fleste leser en tråd i sin helhet, dersom det er viktig for deg å ha det første svaret så er det bare å skrive i korte trekk at du kommer tilbake med noe mer utfyllende senere.

Eller skrive fortere :p

Lenke til kommentar

De fleste leser en tråd i sin helhet, dersom det er viktig for deg å ha det første svaret så er det bare å skrive i korte trekk at du kommer tilbake med noe mer utfyllende senere.

Eller skrive fortere :p

Ja det er er forsåvidt et en ok måte gjøre det på, trodde bare ikke det var særlig kultur for å gjør det sånn her. Det er mer sånn at 'har du ikke vært rask nok så har du tapt' liksom.

Men ok, det var bare en tanke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Problemet oppstår for nestemann. Det ser ut som om han svarer på innlegget ditt, men han vet ikke hva han svarer på for du har ikke skrevet det enda. Dette kan gi dumme situasjoner:

Førstepost:

Ned med nazismen!

Din post:

Men Hitler hadde jo en fin bart, da. Og jødene fortjener å dø.

Neste post (skrevet før forrige post fikk innhold, som svar til TS):

Enig!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...