Superparanoid Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Tele2 låner da ikke nett av Telenor, men de leier nett av NetCom. 1 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg har hatt Telenor med Komplett XL (10 gb data i mnd, gratis tvilling-datasim) til 199 kr mnd siden Tele2 kom med dette tilbudet ifjor. Fin deal det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Tele2 låner da ikke nett av Telenor, men de leier nett av NetCom. Ja, på et eller annet tidspunkt gikk de fra å leie Telenors nett til Netcoms. Problemene er fortsatt de samme. Lenke til kommentar
G Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Når du nevner dette Kron. Så var innendørsdekning også hos OneCall slik som du beskriver Network Norway. Samme ulla, samme eiere. Lenke til kommentar
Oscar2107 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Tele2 prioriterer kundeservice? Sist jeg hadde de tok det 10 dager å få svar på en henvendelse på mail.... Tror ingen matcher Telenor. 8-20 7dager i uken Lenke til kommentar
Oscar2107 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg ble oppringt av Djuice (Telenor) som kunne gi meg 40,- kr avslag på abonnementet jeg hadde. Altså, de ville redusere prisen fra 299,- pr mnd til 259,- pr mnd. Det var det beste de kunne gjøre var beskjeden jeg fikk fra en under snittet hyggelig servicemedarbeider. Hun presterte også å si; "Så du velger altså alt styret med å bytte for bare 60,- kr pr mnd?". Det provoserte meg litt, for de 60,- kr er jo en forholdsvis stor prosentvis økning... Helt enig at det var dårlig. Men med djuice til 259 kroner får du 5 gb data i måneden. 199 kr/måneden som du skulle bytte til inkluderte vel ikke 5 gb? Og hvis det var snakk om det tilbudet som er nevn i artiklen her så fikk jeg det samme tilbudet av Telenor dda jeg reffererte til dette tilbudet Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg ble oppringt av Djuice (Telenor) som kunne gi meg 40,- kr avslag på abonnementet jeg hadde. Altså, de ville redusere prisen fra 299,- pr mnd til 259,- pr mnd. Det var det beste de kunne gjøre var beskjeden jeg fikk fra en under snittet hyggelig servicemedarbeider. Hun presterte også å si; "Så du velger altså alt styret med å bytte for bare 60,- kr pr mnd?". Det provoserte meg litt, for de 60,- kr er jo en forholdsvis stor prosentvis økning... Helt enig at det var dårlig. Men med djuice til 259 kroner får du 5 gb data i måneden. 199 kr/måneden som du skulle bytte til inkluderte vel ikke 5 gb? Og hvis det var snakk om det tilbudet som er nevn i artiklen her så fikk jeg det samme tilbudet av Telenor dda jeg reffererte til dette tilbudet Jeg hadde 6gb/mnd hos Djuice, og tilbudet jeg slo til på hos Tele2 var også med 6gb/mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg