ducmaster Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei! kjører en gul/grønnaktig glowmotion akkurat nå-men tenkte å bytte det over til en blåaktig farge. Kan jeg bare putte inni denne fargen eller må jeg tømme ut vannet å kjøre det på nytt? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 du kan bare helle i den nye fargen, men det vil neppe gi deg den du vil ha. dette fordi at den fargen du allerede har vil blande seg med den nye. hvis du vil ha en ny farge, som attpåtil er en basisfarge(rød, gul, blå) blir du nødt til å bytte alt vannet... Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 du kan bare helle i den nye fargen, men det vil neppe gi deg den du vil ha. dette fordi at den fargen du allerede har vil blande seg med den nye. hvis du vil ha en ny farge, som attpåtil er en basisfarge(rød, gul, blå) blir du nødt til å bytte alt vannet... Ok så det er ikke noe jeg kan gjøre uten å skifte ut hele tanken å starte på nytt mener du asså?strevsomt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå