Gå til innhold

[Løst] Headset med mulighet for både trådløs og kablet tilkobling


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg vil ha tak i et headset (altså klokker med mikrofon) som kan kobles til både trådløst med bluetooth og med minijack. Hvorfor? Fordi jeg vil ha mulighet til å koble til laptop som er koblet til TV (laptopen står noen meter unna der jeg sitter) og ha mulighet til å koble til med minijack til PS4-kontrolleren.

 

Bor i kollektiv, forholdsvis liten stue med kort avstand til soverom. Er et realt nattdyr selv og det går mye i skjerm om natten. Vil da ha en enkel løsning for å få all lyd rett på øret.

 

Til vanlig er både PC og PS4 koblet til et hjemmekinoanlegg med 5.1 surround. Får bare Stereo fra PC'en, men det hefter ikke. Får surround fra PS4 (har dog et ekko-problem jeg ikke klarer å bli kvitt).

 

Angående kvalitet på lyden, så er jeg ikke så veldig kresen, men surround hadde vært fint. Jeg kan ikke så mye om lyd, så vet fint lite om hva/hvordan/hvorfor hva lyd angår. Tar gjerne i mot forklaringer, men det skal gjerne være "plug&play" eller forholdsvis enkelt å sette opp. F.eks hadde det vært fint om det er enkelt og raskt å bytte fra PC-lyd til PS4-lyd.

 

Håper jeg har fått med alt.

 

Budsjett: 500-1500 kroner.

Størelse: Klokker som dekker eller ligger på øret

Type: Er åpen for det meste her, men tenker lukket/semi-lukket. Tror jeg.

Bruksområde: Skjønn harmoni av spill og film/TV-serier. Ca 50/50

 

Tilleggsinfo: Som nevnt: Vil ha mikrofon, vil ha bluetooth+minijack.



Endret av Superloff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...