Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hei, tror dere elkjøp kan fikse min s4 uten OS og som har knust skjerm? Jeg spurte på elkjop.no men de sier at de må sende den inn og sjekke den. Noen som har erfaring med dette? Og hvor mye tror dere at det eventuelt ville kostet? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Elkjøp? Nei. Men de sender den nok inn til Deltaservice eller tilsvarende. Hvor dyrt det blir avhenger av hvilken modell det er, og om selve skjermen eller kun glasset er skadet. Inkludert gebyr til Elkjøp blir det vel fort nærmere et par tusenlapper kan jeg tenke meg, avhengig av skadeomgang og modell, men det blir bare spekulasjoner så ikke ta det for god fisk. Uansett koster det såpass at mange velger å prøve selv, ved å bestille skjermen fra utlandet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Men hva med operativsystemet som ikke er der? Tror du at de klarer å fikse det? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Nå vet ikke jeg hva du har gjort med den telefonen, men jeg antar det. Husk på at det er en grunn til at Elkjøp ikke vil si noe spesifikt før telefonen er undersøkt. Jeg tipper bare, og kan ikke gjøre noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå