bellanca99 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Hei Skulle til å kjøpe en ny mobil I dag, men ser jo at her har det skjedd noe de siste 2 årene. Det er jo en jungel der ute, men tar I mot forslag på ulike mobiler dere har testet. Jeg kommer fra en HTC Sensation og står egentlig helt fritt mtp merke. Eneste ulempen på dagens mob er batteritiden som er utrolig dårlig ved bruk av wifi. Trenger god batterikapasitet, fungere mot exchange (jobbmailer) og ha en god skjerm. Noen gode forslag ? Endret 17. mars 2014 av bellanca99 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Android du ser etter eller vurderer du Windows Phone og iOS også? 1 Lenke til kommentar
bellanca99 Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Android du ser etter eller vurderer du Windows Phone og iOS også? Helt åpen faktisk, kjenner til Nokia og HTC og android. Men jeg har ipad og enkeltheten der tiltaler meg veldig, så om iphone er noe lik Ipad I arkitekturen er det også noe jeg kunne tenkt å prøve ut. Jeg liker enkelthet og at ting fungerer uten mye om og men om du skjønner meg. Tenkte bare I dag tidlig at, jaja inn og bestille det nyeste til HTC, men ser jo kjapt at der har skjedd ting de siste 2 årene.Jeg har hørt mye bra om Nokia 1510 eller hva den het. Eller, har jeg sett noe om Google nexus 5 Endret 17. mars 2014 av bellanca99 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Ipad og iphone er helt likt og kjempelett å bruke. Jeg synes jeg har helt grei batteri på min iphone5. Men det finnes nok telefoner der ute med bedre batteri. Hvis jeg er flink å skru av wifi når jeg ikke bruker det får jeg 2 dager utav batteriet hvertfall. Men lader stort sett hver dag for å slippe å plutselig være uten strøm. Å det er vel omtrent det du får utav de fleste mobiler i dag. Skal du ha bedre batteri vet jeg at Samsung Note3 har bra batteri. Men liker du ios på ipaden så nøler ikke jeg med å anbefale deg iphone. 1 Lenke til kommentar
bellanca99 Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Da tenker jeg og sjekke ut litt om:Iphone 5 Sony Xperia Z2 Nokia 1520 Lese litt om de 3 ulike og så får vi se hva vi lander på. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Og går du for Android ville jeg valgt Sony Z1/Z2 eller z1 compact alt etter hva som passer budsjett og krav til størrelse best. Sony lager definitivt de beste Android telefonene for tiden! 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Sånn jeg ser det: iPhone hvis du vil ha noe dukjenner fra før og fungerer smertefritt sammen med andre epleenheter. Sony Z2 hvis du vil ha stor skjerm og noe som er vanntett Nokia hvis du vil prøve noe nytt. 1 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Batteri = Lumia 1520 (+skjerm) Konas holder 3-4 dager... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå