Leif Olsson Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Praktærfugler Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Utrolig vakre fugler dere har der nord, LSO! De gir bildet ditt et fint uttrykk, sammen med vårlig lys i havet. Er befolkningen her byttet ut siden jeg var her sist; er visst bare deg jeg drar kjensel på i farta? Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 En flott komposisjon av disse vakre fuglene. Fint foto-lys du har hatt her. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Hei og takk for hyggelige kommentarer Trond Olav og Melvin Jeg tror at befolkningen har dratt til syden etter alle stormer og orkaner og nye tatt deres plasser Nå vinter igjen på Andøya med snø og kaldt med er melt sol noen dager og lit vind så blir nye muligheter at knipse fugler som disse flotte praktærfugler og på lørdagen kom 10 tjeld i orkanen så en fin tid vi går til møtes Hilsen Leif Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Fargerike fugler. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 Fargerike fugler. Hei og takk for kommentar Kai Petter. Hilsen Leif ;-) Lenke til kommentar
nutini Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Hei Leif. "Praktfugle" disse ærfuglene Leif Og har du tre av dem,fint foreviget i litt vindfulle omgivelser virker det som. Arvid. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 Hei Leif. "Praktfugle" disse ærfuglene Leif Og har du tre av dem,fint foreviget i litt vindfulle omgivelser virker det som. Arvid. Hei og takk for hyggelig kommentar Arvid. Riktig observert, vindfulle omgivelser og ja er praktærfugeln er en praktfugel. Hilsen Leif ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg