Christian Thork Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Heisann en klassekamerat av meg skal få seg en Pc til 15K han har vært en ps3 gamer så si alltid, men har vært gira på Gamer Pc, Så skulle bygge for han samt installere win7 ultimate (har en crack liggende rundt) men han spurte om jeg ville ha penger, Men er det frekt? Skal bygge Pc`en, Installere win7 Java, google chrome, Steam osv, og hjelpe å bestiille men hvilken skjerm? har nå funnet denne https://www.komplett.no/samsung-24-led-syncmaster-ls24c45kbsv/768022 Men lurte på om det er vits med denne?https://www.komplett.no/philips-24-led-242g5djeb00/783775 Nå får han et 290 fra ASUS. men er det nødvendig med 120hz? Han er jo vant med ps3 grafikk, Så tror ikke han merke forskjell. EDIT: Her er listen jeg har lagt frem https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1367441&su=31219D33-7FF9-4837-82DE-16F8EEE6C29F Han trenger absolutt alt Os har jeg jo som sagt Endret 17. mars 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 PC gaming så ville jeg helt klart valgt en 120Hz skjerm,spesielt til fps spill,enorm forskjell fra 60Hz enorm. Lettere å treffe fiender,mindre tearing for og nevne noen av fordelene,spille fps på 60Hz på 128tick i fks CS:GO har lite for seg,nei gå for en 120Hz skjerm. Du burde få noen kroner for jobben synes jeg,en 500lapp for å sette alt sammen og installere ting synes jeg er helt rimelig å be av han. Han spurte til og med deg om du skulle ha noe for jobben,bra av han å gjøre,ikke morro og jobbe gratis selv om det er en kompis. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 PC gaming så ville jeg helt klart valgt en 120Hz skjerm,spesielt til fps spill,enorm forskjell fra 60Hz enorm. Lettere å treffe fiender,mindre tearing for og nevne noen av fordelene,spille fps på 60Hz på 128tick i fks CS:GO har lite for seg,nei gå for en 120Hz skjerm. Du burde få noen kroner for jobben synes jeg,en 500lapp for å sette alt sammen og installere ting synes jeg er helt rimelig å be av han. Han spurte til og med deg om du skulle ha noe for jobben,bra av han å gjøre,ikke morro og jobbe gratis selv om det er en kompis. Jo da kjører vi på med det Så resten av listen greit ut? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Denne skjermen gå kan du for uten å tenke deg for mye om. Selv venter jeg på ROG Swift for å se hva den har å komme med. Endret 17. mars 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Vel AOC 24" LED G2460PQU 1920x1080, 144hz, 1ms, 20m:1, VGA/DVI/HDMI/DP, Heigh Adjust/Pivot Er helt klart den billigste du får i dag som er gaming skjerm. Kan være en idee å helle spare litt penger til ROG Swift eller 4k ultra HD skjerm senere, de første 4k skjermene er neppe like gode til spilling, men etterhvert blir de bedre. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Et kjapt søk viser at det fort blir noen hundringser å spare på å hente det hos netonnet.no edit: er en cracket versjon av Windows noe å satse på når du skal bygge en maskin for andre? jeg tenker som så at han neppe er så kyndig som deg. og hvem vet, til neste år kan han ha flyttet til andre enden av landet og da blir det vanskeligere å gi ham support. Endret 18. mars 2014 av bytrollet Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Tips: Denne siden sparer deg litt tid når du skal sette opp maskinen. 2 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 Et kjapt søk viser at det fort blir noen hundringser å spare på å hente det hos netonnet.no edit: er en cracket versjon av Windows noe å satse på når du skal bygge en maskin for andre? jeg tenker som så at han neppe er så kyndig som deg. og hvem vet, til neste år kan han ha flyttet til andre enden av landet og da blir det vanskeligere å gi ham support. Den cracken er blitt brukt i ca 3-4år nå De ble fjernet fort fra nettet Tips: Denne siden sparer deg litt tid når du skal sette opp maskinen. Tusen Takk skal selv installere win8.1 pro (har win8 pro) Så satser også på dette verktøyet; Sparer MASSE tid Et kjapt søk viser at det fort blir noen hundringser å spare på å hente det hos netonnet.no edit: er en cracket versjon av Windows noe å satse på når du skal bygge en maskin for andre? jeg tenker som så at han neppe er så kyndig som deg. og hvem vet, til neste år kan han ha flyttet til andre enden av landet og da blir det vanskeligere å gi ham support. Skal sjekke selv Takker for tipest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå