anderslien Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei! Jeg så akkurat på en auksjons side i england. Der solgte de Siemens SX1! Det står at han har kjøpt den i Frankrike. Har den kommet til Frankrike eller England? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 SX1 er ikke ute noe sted enda.. Men tror det er noen her på forumet som har den.... Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvorfor selger han den da? På ebay er det også mange som selger den. Har han kanskje fått den fra siemens? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 De prøver å lure folk til å betale for noe de aldri får.. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Det kan hende at han kjenner noen som jobber i Siemens da.. En på forumet her har den og han kjente noen i Siemens tror jeg.. Jeg kan jo be han sende den på oppkrav hvis jeg kjøper den da.. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 De ville ikke solgt da vet du, har ikke lov til det Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 du har jo test folk som gjerne får mobilen en stund før den kommer ut på markedet, som tester mobilen og gir en feedback til produsenten. Og så kan produsenten forbedre osv.. allerede før mobilen er lansert Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Såklart, men de kan fortsatt ikke selle disse modellene Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Så det eneste han prøver på som har denne mobilen er å selge noe han ikke har? Jeg tar og gir et bud på den og ber han sende den på oppkrav Da får jeg se om han tuller eller ikke. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Bud er bindende vet du, må alltid sjekke om de godtar den betalingsmåten du vil ha før du byr. Men, betalingsmåter bruker vel uansett å være nevnt.... Så, om han ikke godtar den måten du vil betale med, så må du betale uansett, om du vinner auksjonen.. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Ja, men jeg tror det står oppkrav der.. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Det står: Personal cheques Cashiers cheques and money orders FastPay Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ikke noe oppkrav der nei. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg overtaler han til å sende den på oppkrav da.. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg overtaler han til å sende den på oppkrav da.. Og det har du helt seriøst tro på? Selfølgelig gjør han ikke det, ihvertfall ikke hvis han ikke har telefonen. Oppklar det med selger FØR du byr uansett hva du gjør, men skulle han likevel kreve å få betaling før han sender til tross for at dere har en "avtale" så har du ingenting du skulle ha sagt, du må betale pengene. Lykke til Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg fikk ikke mobilen. Jeg bydde 300 euro, men kjøp nå var på 400 euro og det var en som tok det, så da fikk jeg den ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå