Gå til innhold

CS GO Matchmaking ping

Anbefalte innlegg

Hei.

Når jeg spiller har jeg en ping på rundt 30-50, da snakker jeg om BF4, DayZ standalone, Call Of Duty OG CS:GO, men da kun public servere.
Når jeg skal spille matchmaking, så finner spillet ALLTID servere med 70+ i ping, selv om jeg fint spiller andre spill og CS:GO public uten problem med lav ping, men matchmaking i CS:GO vil overhode ikke la meg spille på servere med lav ping.

Hvorfor finner spillet kun servere med 70+ i ping ?
I game option eller hva det nå het, så kan man endre max ping på servere spillet skal finne til deg, når jeg setter denne på 50, 60, 65, så finner den aldri noe, men straks jeg setter den på 70-80 så finner den selvfølgelig server med en gang.

Hvorfor er det så utrolig høy ping på matchmaking i cs:go ?
Nettet her er mer enn bra nok, å jeg vet det finnes mange servere rundt i nærheten av Norge som har lav ping..

Mvh Pat..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Spiller du normalt med 30-50 i ping, så er problemet der. Matchmaking-serverne er dårlige og gir høy ping. Jeg spiller normalt med 1-5ms til ESEA servere(sverige), og har en 10ms til matchmaking.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Tror ikke at ranken din skal ha noe å si med servere du kommer på, men så spiller jeg helt ærlig aldri matchmaking. Endte vel opp på supreme etter de 2-3 første ukene i cs:go (Jeg er gammel 1,6 spiller) og gikk over til ESEA.net for å få bedre servere og færre cheatere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...