Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tilhenger fra Nor-Trailer 212B fra Tilhengerfabrikken

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt en slik tilhenger derfra?

Ser ut at jeg kan spare 5000 kr i forskjell fra tilsvarende en Gaupen henger.

Skal bare frakte camping utstyr, aggragat, gassgrill, gassflasker og sånt,

sikkert noen sekker med ved i ved høst-tiden.

Takk for svar og hjelpen!

Leif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt en, IKKE KJØP! dårlig kvalitet tvers gjennom.. ruster fort, gjenger på bolter blir fort slitt. (brukt kobber og moment) vil ikke anbefale deg noe sånt :)

Kjøpt Gaupen henger nå, stor fornøyd!

Endret av Yippee
Lenke til kommentar

Ok. Synes jeg så en slik henger på Obs!Bygg, den var allerede skadet i sidekanten, så ikke så solid ut den nei,

Ser ut det er sånn billig=svak tilhenger, men veldig rimelig i forhold til andre. Da kjøper jeg Gaupen-henger!

Leif

Lenke til kommentar

Jeg har sett hva jeg har sett på flere hengere og opplyser TS om det. Om du ikke liker det så er det greit for meg. Når en henger ikke har passert året en gang før det er rustrødt så syns jeg at jeg kan opplyse om det.

Lenke til kommentar

Ferdig snakka :D

Det er ikke mangel på vedlikehold jeg snakker om. Andre hengere fra annet merke vi har har ikke samme problemet som skaphengeren vår og de er mye eldre enn den. Her er det snakk om korrosjon som følge av metaller som ikke bør stå liag eller dårlig kvalitet på deler.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Noen som har kjøpt en slik tilhenger derfra?

Ser ut at jeg kan spare 5000 kr i forskjell fra tilsvarende en Gaupen henger.

Skal bare frakte camping utstyr, aggragat, gassgrill, gassflasker og sånt,

sikkert noen sekker med ved i ved høst-tiden.

Takk for svar og hjelpen!

Leif

Jeg har hatt en, IKKE KJØP! dårlig kvalitet tvers gjennom.. ruster fort, gjenger på bolter blir fort slitt. (brukt kobber og moment) vil ikke anbefale deg noe sånt :)

Kjøpt Gaupen henger nå, stor fornøyd!

Jeg må si at dette står her om tilhengerfabrikken er noe som jeg og min svoger som begge har kjøp hver sin Nor-Trailer 212B ikke forstår noe av. Vi sammenlignet med både Gaupen og andre å fant ut at Nor-Traileren var mer solid. De bruker også Knott hjuloppheng, som er noe av det beste og dyreste har vi forstått. De hengere vi kjøpte hos Tilhengerfabrikken har stått ute i regn og snø uten antydning til rust. I tillegg så må vi berømme den meget god servicen vi fikk ved kjøpet. De ringte t.o.m. etter noen uker å spurte om vi var fornøyd. Da sa jeg som sant var, at denne rimelige hengeren var noe av det beste jeg har kjørt. Så jeg anbefaler denne hengeren på det sterkeste. ! :-) 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er nesten så man kan mistenke at Hans1961 med hele ETT innlegg for å jobbe for tilhengefabrikken. 

Forøvrig er Tysse og Gaupen skikkelig solide hengere etter min erfaring. Brenderup er billigere men også mye simplere i oppbygning, uten at det nødvendigvis trenger å være så veldig negativt. 

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Har hatt en Nor-Trailer 212B i snart tre år nå, den har fungert utmerket. Ingen antydning til rust på den enda, skjønner ikke helt hvordan det skal komme da alt virker til å være galvanisert. Har også en Brenderup og en Tysse tilhenger stående på gården som jeg kan disponere, og kvaliteten virker ikke noe dårligere på Nor-Trailer'n enn på de andre. Til denne prisen kan jeg trygt anbefale en slik henger. Jeg er på jakt etter en litt større henger nå, og vurderer sterkt Nor-Trailer sin T4 (2000kg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...