Leif1961 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Noen som har kjøpt en slik tilhenger derfra? Ser ut at jeg kan spare 5000 kr i forskjell fra tilsvarende en Gaupen henger. Skal bare frakte camping utstyr, aggragat, gassgrill, gassflasker og sånt, sikkert noen sekker med ved i ved høst-tiden. Takk for svar og hjelpen! Leif Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Jeg har hatt en, IKKE KJØP! dårlig kvalitet tvers gjennom.. ruster fort, gjenger på bolter blir fort slitt. (brukt kobber og moment) vil ikke anbefale deg noe sånt Kjøpt Gaupen henger nå, stor fornøyd! Endret 17. mars 2014 av Yippee Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 Ok. Synes jeg så en slik henger på Obs!Bygg, den var allerede skadet i sidekanten, så ikke så solid ut den nei, Ser ut det er sånn billig=svak tilhenger, men veldig rimelig i forhold til andre. Da kjøper jeg Gaupen-henger! Leif Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 nei det er bare noe jalla greier.. bedre og bruke noen kr ekstra på en med kvalitet. Da blir du i hvertfall fornøyd! Lykke til! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg har sett en del Gaupen-hengere (inkludert en skaphenger vi har selv) som ruster noe inni hampen ved hengslene. Det gjør meg litt sketisk til Gaupen-hengere også. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Har hatt 2 gaupen hengere, aldri hatt antydning til rust. kommer langt med lett vedlikehold Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Det er ikke snakk ommanglende vedlikehold, hengslene ruster i løpet av veldig kort tid. Her snakker jeg om kvalitet under pari. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Nei de gjør ikke det skjønner du. må slutte og feil informerere TS her. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg har sett hva jeg har sett på flere hengere og opplyser TS om det. Om du ikke liker det så er det greit for meg. Når en henger ikke har passert året en gang før det er rustrødt så syns jeg at jeg kan opplyse om det. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Alt ruster! kjøp henger til 100.000, det ruster! og som jeg sa, vanlig vedlikehold gjør at sånt ikke skjer. Diskusjon SLUTT! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Ferdig snakka Det er ikke mangel på vedlikehold jeg snakker om. Andre hengere fra annet merke vi har har ikke samme problemet som skaphengeren vår og de er mye eldre enn den. Her er det snakk om korrosjon som følge av metaller som ikke bør stå liag eller dårlig kvalitet på deler. Lenke til kommentar
Hans1961 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Noen som har kjøpt en slik tilhenger derfra? Ser ut at jeg kan spare 5000 kr i forskjell fra tilsvarende en Gaupen henger. Skal bare frakte camping utstyr, aggragat, gassgrill, gassflasker og sånt, sikkert noen sekker med ved i ved høst-tiden. Takk for svar og hjelpen! Leif Jeg har hatt en, IKKE KJØP! dårlig kvalitet tvers gjennom.. ruster fort, gjenger på bolter blir fort slitt. (brukt kobber og moment) vil ikke anbefale deg noe sånt Kjøpt Gaupen henger nå, stor fornøyd! Jeg må si at dette står her om tilhengerfabrikken er noe som jeg og min svoger som begge har kjøp hver sin Nor-Trailer 212B ikke forstår noe av. Vi sammenlignet med både Gaupen og andre å fant ut at Nor-Traileren var mer solid. De bruker også Knott hjuloppheng, som er noe av det beste og dyreste har vi forstått. De hengere vi kjøpte hos Tilhengerfabrikken har stått ute i regn og snø uten antydning til rust. I tillegg så må vi berømme den meget god servicen vi fikk ved kjøpet. De ringte t.o.m. etter noen uker å spurte om vi var fornøyd. Da sa jeg som sant var, at denne rimelige hengeren var noe av det beste jeg har kjørt. Så jeg anbefaler denne hengeren på det sterkeste. ! :-) Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Det er nesten så man kan mistenke at Hans1961 med hele ETT innlegg for å jobbe for tilhengefabrikken. Forøvrig er Tysse og Gaupen skikkelig solide hengere etter min erfaring. Brenderup er billigere men også mye simplere i oppbygning, uten at det nødvendigvis trenger å være så veldig negativt. Lenke til kommentar
Xul Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Har hatt en Nor-Trailer 212B i snart tre år nå, den har fungert utmerket. Ingen antydning til rust på den enda, skjønner ikke helt hvordan det skal komme da alt virker til å være galvanisert. Har også en Brenderup og en Tysse tilhenger stående på gården som jeg kan disponere, og kvaliteten virker ikke noe dårligere på Nor-Trailer'n enn på de andre. Til denne prisen kan jeg trygt anbefale en slik henger. Jeg er på jakt etter en litt større henger nå, og vurderer sterkt Nor-Trailer sin T4 (2000kg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå