labri Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Da jeg skulle montere ADSL-modemet i dag, fant jeg ut at ISDN-boksen ikke er slik den burde være, ifølge bruksanvisningen om hvordan man setter opp ADSL. Den mangler "Line" kontakten. Det går i stedet to ledninger fra ISDN-boksen til _ISDN kontakten, uten, hmmm hva skal jeg si, uten sånn støpsel. Så det går ikke ann å koble fra ledningene, og da selfølgelig heller ikke å koble til splitteren (den skal inn i "Line" på ISDN-boks)!! Har noen tilsvarende erfaringer? Jeg synes Telenor bør fikse dette her gratis. Det virker jo rett&slett som om vi har en foreldet ISDN oppsett. Jeg ringer kundeservice i morgen. Men hadde satt pris på å få høre noen erfaringer og lignende om saken... på forhånd takk :smile: Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Du har nok en gamel ISDN boks ja. Kundeservis kommer nok til å sende en montør til deg som fikser dette på 10 min. Jobber selv hos Bravida og det er ikke akkurat sjelden vi kommer bort i problemer som disse. Lenke til kommentar
labri Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 Tusen takk for oppklarende svar. Har jo ventet lenge nok på ADSL som det er :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå