Gå til innhold

Hvor kjøpe HTC One X og har den grå modellen matt bakside?

Anbefalte innlegg

Har den grå One X matt eller glatt bakside? :p

Og finnes det noen nettbutikker eller butikker i Trondheim som har den? Uansett hvilken farge. Fant plutselig ut at det ikke var mulig å kjøpe den på lefdal. Er ingen andre telefoner som måler seg med den prismessig.

Endret av lisA-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har One X (grå) Den er ikke matt. Får du tak i den telefonen ennå da? Min er snart to år gammel og blir snart byttet ut;-)

mvh

Tja jeg vil si det fortsatt er et godt kjøp, men får du One X med mulighet for SD-kort? hvis ikke er det et enormt minus. Min har ikke mulighet til eksternt SD-kort iallefall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Teknikmagasinet, Cirkus Shopping har "begrenset lager". Men prisen, 4999 kroner, er lite konkurransedyktig, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Vil nå heller ventet litt og kjøpt en htc one nå som det kommer en ny versjon av htc one.. Regner meg at den gamle versjonen synker betraktelig i pris de nærmeste månedene.

Eventuelt gå for htc one x+ om de selger den enda.

Endret av Emaldiom
Lenke til kommentar

Det er nok en god deal, må si jeg ikke likte følelsen av HTC one i forhold til One X dog.

Dette synes jeg og ved første øyekast.. Men jo mer jeg brukte Htc one i forhold til one x, jo mer glad ble jeg i min Htc one

Så nå venter jeg bare på "The all new One"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...