sevs Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Noen som har erfaring med disse kabinettføttene? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Har hatt tilsvarende på mine, det gjør 0 for pcen din om du bruker den hjemme på et vanlig gulv. Ståp pcen et sted hvor gulvet rister kan de forhindre vibrasjoner til harddisken som kan drepe den. Typisk i industri eller servere som står i et gym nære markløft ol. Gulvene rister ikke hjemme iallefall 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Jeg har 3 stk pcer stående på musmatte :)Heldigvis finnes det slike store Corapad musmatter Tilogmed hovedserveren står på musmatte, og den står under pulten her på gulvet. Slik løste jeg vibrasjoner som jeg hørte i stua under Lenke til kommentar
sevs Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Hehe, takker for svar. De løfter om ikke annet opp pcen slik at strømforsyninga får lufttilgang. Andre forslag? De må være sittende til kabinettet, kan ikke dra rundt på musematter på LAN. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Da jeg jobbet på rikshospitalet slet de med at mikroskop ble forstyrret av risting i bygget selv om ingen merket noe. Satte en boks uten lokk på alle 4 bena og la en tennisball oppi alle, vips 0 vibrasjon ^^ De er greie de der da, du er vel begrenset av monteringshullene du har fra før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå