Ahmed123 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 kan noen fortelle meg ke man må ha i snitt for å komme inn i UiS, petroleumsingeniør. jeg går på 1vgs, og har et snitt på 4,2. Lenke til kommentar
ole5 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 kan noen fortelle meg ke man må ha i snitt for å komme inn i UiS, petroleumsingeniør. jeg går på 1vgs, og har et snitt på 4,2. Det blir umulig å gjette, siden det gikk opp såpass mye fra 2012-2013. Jeg vil tipper at snittet vil bli omtrent 5,3 eller noe Lenke til kommentar
Engm Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Poenggrenser for året 2013 / 2014 innenfor petroleumsingeniørlinjer: PetroleumsGEOLOGI (bachelor): 53.0 poeng (ordniær kvote) , 47.3 poeng (førstegangsvitnemål kvote) PetroleumsTEKNOLOGI (bachelor): 53.6 poeng (ordniær kvote) , 49.3 poeng (førstegangsvitnemål kvote) PetroleumsTEKNOLOGI (master): 53.6 poeng (ordniær kvote) , 50.9 poeng (førstegangsvitnemål kvote) Tipper at grensen vil fortsette å ligge rundt her videre. Men som sagt, det er bare spekulasjon. For mer informasjon om hva de to forskjellige kvotene er og hvordan du regner ut poengene dine: http://www.samordnaopptak.no/info/opptak/ Lykke til EDIT: leif Endret 18. mars 2014 av Engm Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 kan noen fortelle meg ke man må ha i snitt for å komme inn i UiS, petroleumsingeniør. jeg går på 1vgs, og har et snitt på 4,2. Snittet har visstnok gått litt opp og ned i bølger alt fra 4,7 til 5,2 de siste årene på førstegangsvitnemål. Som de to andre sier over her så er det umulig å vite hva det blir fra år til år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå