Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hvorfor skulle ikke Latias heie på Chelsea? Chelski er utfordrere til å vinne CL over Manchester united. Hvis det skulle være slik at de vinner PL også er de favoritter til mange internasjonale spillere der ute. Oddsen for at United kjemper forbi Bayern er latterlig lav. Tror heller ikke at det utgjør noen forskjell angående nær fremtidige spillere egentlig. For å snu på krona. Hvorfor skal ikke latias heie på Arsenal? Hvis Arsenal vinner er det en liten sjangse for at liverpool kommer under Arsenal på tabellen i år. Fordi om Arsenal eller Liverpool vinner gullet så ''betyr det noe'', i motsetning til ''kjøpelagenene'' city\chelsea. (ikke mine ord) Edit:Dette er nå uansett bare gjettinger fra min side, men de støtter at det er ulogisk for en manchester united tilhenger å støtte Chelski i stedet for Arsenal Arsenal er historisk sett større rivaler til United enn Chelsea. Chelsea er derimot i konkurranse med United, men ikke i år, så why care then? .Ikke glem vi ga dere RvP også, hvis det betyr noe som helst lengre Chelsea ga United Mata. 1-1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Håper Luiz er match-fit. To ute spillere med karantene? Who cares, we're chelsea! Det der er litt av et lag imo. Endret 22. mars 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Stor respekt til Wenger. Håper dere knuser Chelsea i dag, Arsenal. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Kallstrom er på benken for oss. Skulle ønsket Flamini startet denne. Forresten så er Chelsea heldige igjen og møter et lag på det rette tidspunkt mens de sliter med skader. Endret 22. mars 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 https://twitter.com/Squawka/status/447339928163483649 Håper Luiz er match-fit. To ute spillere med karantene? Who cares, we're chelsea! Det der er litt av et lag imo.Noe man må ha skal man konkurrere i flere konkurranser. Dybde blir nok deres prioritet til sommeren og tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Kallstrom er på benken for oss. Skulle ønsket Flamini startet denne. Forresten så er Chelsea heldige igjen og møter et lag på det rette tidspunkt mens de sliter med skader. To røde kort for chelsea, så heldighet all around, si. Er som Aleks sier, man må ha dybde om man skal konkurrere. Noe Chelsea har. Men håper Arsenal vinner\ klarer uavgjort. Endret 22. mars 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Litt spent på Källström. Spennendeå ha han med på benken! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Gleder meg som fy til kampen nå! Jeg tipper at det blir 3-1 eller 4-1 i dag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Kallstrom er på benken for oss. Skulle ønsket Flamini startet denne. Forresten så er Chelsea heldige igjen og møter et lag på det rette tidspunkt mens de sliter med skader. Chelsea kan jo ikke lastes for at vi har tynn stall. De har jo også flere ute med susensjoner og slikt Gleder meg som fy til kampen nå! Jeg tipper at det blir 3-1 eller 4-1 i dag. Ja, det ligger an til stygge sifre i dag Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Tror vi får en keeperduell i dag. Det kommer en eller to avgjørende redninger tidlig i kampen! Jeg har troen på et fyrverkeri av en kamp! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Fordi jeg har vokst opp med å mislike Arsenal. Chelsea har jeg ikke noe forhold til, dermed er det også lettere å fordøye at de vinner ligaen. United har 20 titler, Liverpool 18, Arsenal 13, Chelsea 4 og City 3. Så nei, det er ikke ulogisk for en Man Utd-tilhenger å ønske at Chelsea/City vinner ligaen fremfor Arsenal/Liverpool. Og Chelsea "ga" oss Mata også for å utjevne din logikk. Alright. Jeg skjønner hvorfor du misliker Arsenal hvis du fulgte med rundt 97 til 05. Men hva jeg ikke skjønner er hvorfor du ikke har et forhold til Chelski. Opp til et hvis nivå av fotball interesse skal alle ha et hvis syn på hver og en av PL klubbene. Jeg tror du er over midels interessert i fotball og derfor vil jeg si at du også har et syn på Chelski? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 FAEN SÅ VI SLURVER!! JESUS CHRIST! Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Håper på en skikkelig god kamp. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Arsenal er ute å kjører nå.. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 ÅÅÅÅH!! NESTEN GIROUD!! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hohoho. Fyrverkeri og en keeperduell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå