Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Arsenal

Anbefalte innlegg

Dere har kommet topp 4 de siste årene, men dere har vel strengt tatt ikke vært en reel konkurrent for oss? I snitt siden 2004/2005 sesongen ligger dere 9 poeng bak oss hvert år, og da så mye som henholdsvis 24 poeng på det mest i løpet av en sesong. I tillegg har vi vunnet, siden sist dere vant, 11 trofeer (CL, EL, 2 x PL, 4 x FA cup, Ligacupen og 2 x CC).

De siste årene er det vel kun United og City som har konkurrert direkte med Chelsea, og kun, for å bruke dine ord, United som har gjort det på "ærlig vis".

Les igjennom en gang til. Først NÅ er vi for alvor direkte konkurrenter med dere, nå som vi har fått litt økonomiske muskler. For enkelte er det helt uhørt at vi ikke har vært på høyde med dere de siste årene, til tross for at vi har måttet gå £30m i overskudd hvert år for å kunne betale ned stadiongjelden.

United har absolutt tjent inn pengene sine på ærlig vis, noe de skal ha all honnør for, men husk at de "alltid" har hatt Old Trafford med en enorm kapasitet. I 2004 hadde vi et av de beste lagene verden har sett. Dersom vi ikke hadde hatt behov for å investere stort i en ny stadion for å sikre langsiktig suksess, og dermed hadde hatt muligheten til å bygge videre på det vi allerede hadde i stedet for å selge unna de aldrende spillerne og satse på unggutter og "bargains", hadde vi selvsagt vært i en helt annen posisjon de siste årene.

Tolket innlegget ditt feil første gang jeg leste det, så ble kanskje litt feil det jeg skrev. Uansett, jeg er enig i det du skriver og denne sesongen er dere med i teten og kampen i morgen beviser vel strengt tatt hvor godt dere ligger an.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mourinho er mediakåt, det er alt. Dersom Mourinho, eller noen av Chelsea sine patetiske fans, faktisk tror at han klarer å komme inn i hodene på andre managere, bør de alle legges inn på psykiatrisk avdeling.

Var det prat om det å prøve for hardt her tidligere?

Jau. Han prøver alt for hardt med å kose litt med media.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle ikke Latias heie på Chelsea?

Chelski er utfordrere til å vinne CL over Manchester united.

Hvis det skulle være slik at de vinner PL også er de favoritter til mange internasjonale spillere der ute.

De vil også innkassere store summer, noe de egentlig ikke har behov for fra før. Noe som gjør at de kan spytte ut mer i syke lønninger.

Denne forklaringen er min definisjon på ondt blir bare ondt værre for oss andre klubber som ikke vinner noe. Men slik er det nå bare.

For å snu på krona. Hvorfor skal ikke latias heie på Arsenal? Hvis Arsenal vinner er det en liten sjangse for at liverpool kommer under Arsenal på tabellen i år.

Edit:

Dette er nå uansett bare gjettinger fra min side, men de støtter at det er ulogisk for en manchester united tilhenger å støtte Chelski i stedet for Arsenal.Ikke glem vi ga dere RvP også, hvis det betyr noe som helst lengre :wee:

Endret av infinety
Lenke til kommentar

De vil også innkassere store summer, noe de egentlig ikke har behov for fra før. Noe som gjør at de kan spytte ut mer i syke lønninger.

Det setningen viser hvor lite peiling du har på økonomi innenfor fotballen

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ditt beste argument? pfft hahahaha

Er det ditt beste argument? pfft hahahaha

Vi har et ekstremt behov for de summene pga FFP. Lønningene våres er ikke så syke lenger heller, med noen unntak av Hazard og Etoo i nylig tid.

også kommer tilståelsen... hahahaha

Lenke til kommentar

Hvis det skulle være slik at de vinner PL også er de favoritter til mange internasjonale spillere der ute.

Denne forklaringen er min definisjon på ondt blir bare ondt værre for oss andre klubber som ikke vinner noe. Men slik er det nå bare.

For å snu på krona. Hvorfor skal ikke latias heie på Arsenal? Hvis Arsenal vinner er det en liten sjangse for at liverpool kommer under Arsenal på tabellen i år.

Edit:

Dette er nå uansett bare gjettinger fra min side, men de støtter at det er ulogisk for en manchester united tilhenger å støtte Chelski i stedet for Arsenal.Ikke glem vi ga dere RvP også, hvis det betyr noe som helst lengre :wee:

Fordi jeg har vokst opp med å mislike Arsenal. Chelsea har jeg ikke noe forhold til, dermed er det også lettere å fordøye at de vinner ligaen. United har 20 titler, Liverpool 18, Arsenal 13, Chelsea 4 og City 3. Så nei, det er ikke ulogisk for en Man Utd-tilhenger å ønske at Chelsea/City vinner ligaen fremfor Arsenal/Liverpool.

Og Chelsea "ga" oss Mata også for å utjevne din logikk. ;)

Lenke til kommentar

Edit:

Fordi jeg har vokst opp med å mislike Arsenal. Chelsea har jeg ikke noe forhold til, dermed er det også lettere å fordøye at de vinner ligaen. United har 20 titler, Liverpool 18, Arsenal 13, Chelsea 4 og City 3. Så nei, det er ikke ulogisk for en Man Utd-tilhenger å ønske at Chelsea/City vinner ligaen fremfor Arsenal/Liverpool.

Og Chelsea "ga" oss Mata også for å utjevne din logikk. ;)

Men Arsenal ga dere liga tittelen i fjor?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...