Dunedain Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Nå begynner det bare å bli pinelig.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 HAHAHAHAAHA. Bytter ut en målscorer. Så bli han selv målscorer Lol Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Trodde ikke den videoen kunne brukes til noe, men du sjokkerte meg nå. Den kan faktisk det! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Ærlig talt, jeg er flau på Arsenals vegne. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Koscielny er oppskrytt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) We want you to stay, we want you to staaaaaaaaaaaaaaaay. ARSENE WENGER, we want you to stay! Endret 22. mars 2014 av Emils. 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) We want you to stay, We want you to staaaay, Arsène Wenger, We want you to stay! Fuck, to slow igjen. Endret 22. mars 2014 av Solaar 3 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Nå må jeg kaste inn håndkleet. Blir for kjipt å se på nå. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Litt kjedelig for oss nøytrale, men desto hyggeligere for chelsea. Ikke bare 3 poeng men nå har de vel snart like god målforskjell som resten? Nesten 4 poeng. Stusser litt av at en moderator truer med å finne frem gamle uttalelser, hva er dette her? Barnehagen? Eller går jeg bare glipp av noe internt? Endret 22. mars 2014 av Everket 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 Nå må jeg kaste inn håndkleet. Blir for kjipt å se på nå. 4 mål for seint. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 We want you to stay, we want you to staaaaaaaaaaaaaaaay. ARSENE WENGER, we want you to stay! Burde ikke dette synges om Mourinho, ettersom han maks er i klubbene i tre år? 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Nå må jeg kaste inn håndkleet. Blir for kjipt å se på nå. 4 mål for seint. 5 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hvis det nå er sånn at Gibbs får utestenging for den feilaktige utvisningen, hva hadde skjedd hvis han ble utvist senere i kampen? Dobbel straff? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Flott å se Arsenal få det litt tungt!Som om vi ikke har hatt det tungt i ni år. Er ikke det å komme blant de 4 beste det eneste som gjelder? Tar 4 plassen any day forann midt på tabellen Vi snakkes til neste sesong da... i PL iallefall og angående den diskusjonen vi hadde i stad. Jeg ville ha fryktet de som ledet med 6 mål og leder PL i stedet for de som ikke har vært på mål i hele kampen... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hvis det nå er sånn at Gibbs får utestenging for den feilaktige utvisningen, hva hadde skjedd hvis han ble utvist senere i kampen? Dobbel straff? ... hvordan kunne han ha eventuelt blitt utvist senere i kampen? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hvis det nå er sånn at Gibbs får utestenging for den feilaktige utvisningen, hva hadde skjedd hvis han ble utvist senere i kampen? Dobbel straff? ... hvordan kunne han ha eventuelt blitt utvist senere i kampen? Han mener nok Chamberlain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå