Latias Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Kom meg akkurat hjem, greide seriøst dommer å utvise feil person? Hvordan i helvete er det mulig? Til dommerens forsvar så kunne de ha vært tvillinger. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Dommeren kan jo umulig ha sett situasjonen når han viser ut feil mann? Er det da lov å dømme noe i det hele tatt? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hadde Arsenal fått den hadde de nok vunnet kampen.. Uhm, huh? Hvis vi hadde fått corneren så hadde vi vunnet?Den = ballen Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Kom meg akkurat hjem, greide seriøst dommer å utvise feil person? Hvordan i helvete er det mulig? Til dommerens forsvar så kunne de ha vært tvillinger. Som dommer i PL må man kunne anta at dommeren har nok hjerne til å notere seg draktnummeret på spilleren som skal få kortet. Det kan han umulig ha gjort. Tragisk dømming. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Kom meg akkurat hjem, greide seriøst dommer å utvise feil person? Hvordan i helvete er det mulig? Til dommerens forsvar så kunne de ha vært tvillinger. *bilde* Haha! Still, what the serious fuck. Hadde vel ikke endret slakten som pågår om dommeren hadde dømt riktig uansett. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Lengste omgangen i midt liv. Chelsea med 4xflaks som vanlig, Bright? Utrolig naivt å starte med Chambo på sentral midt og presse opp backene mot et lag som lever av å utnytte defensive feil. Vi spilte praktisk talt med to mann i forsvar de første minuttene, og det straffet seg. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Den = ballen Hva vil du frem til? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Er det lov å håpe på 8-2 nå? Jeg har Terry på fantasy, så helst ikke. Jeg har Gibbs. Snakkes. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Vi blir reddet av dommern. Nå har vi alle fall en liten 'unnskyldning' Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Vi blir reddet av dommern. Nå har vi alle fall en liten 'unnskyldning' Ikke noe korstog altså? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Er det lov å håpe på 8-2 nå? Jeg har Terry på fantasy, så helst ikke. Jeg har Gibbs. Snakkes. Pffft. Har Sagna og Merte. Kan for bli 10 minuspoeng bare fra de to. Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 22. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 22. mars 2014 Ref: "Gibbs, you're off!" The Ox: "But ref, it was me!" Ref: "Shut up Walcott, get on with the game" 15 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Lengste omgangen i midt liv. Chelsea med 4xflaks som vanlig, Bright? Utrolig naivt å starte med Chambo på sentral midt og presse opp backene mot et lag som lever av å utnytte defensive feil. Vi spilte praktisk talt med to mann i forsvar de første minuttene, og det straffet seg. Flamini ville dog ha hatt rødt kort før det hadde gått 4 minutter Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Er det lov å håpe på 8-2 nå? Jeg har Terry på fantasy, så helst ikke. Jeg har Gibbs. Snakkes. Pffft. Har Sagna og Merte. Kan for bli 10 minuspoeng bare fra de to. Har Koscielny i tillegg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Vi blir reddet av dommern. Nå har vi alle fall en liten 'unnskyldning' Overhodet ingen unnskyldning. Vi ble tatt med buksene nede og har vært totalt fraværende. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Lengste omgangen i midt liv. Chelsea med 4xflaks som vanlig, Bright? Brightside skrudde vel av kampen etter 2-0. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Jenkinson og Flamini inn for Kos og Ox. Kommer ikke til å ha noen betydning. Ox burde aldri ha startet. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Lengste omgangen i midt liv. Chelsea med 4xflaks som vanlig, Bright? Brightside skrudde vel av kampen etter 2-0. Jepp. Ser ikke på kampen. Gidder ikke få lørdagen min ødelagt så tidlig. Endret 22. mars 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Lengste omgangen i midt liv. Chelsea med 4xflaks som vanlig, Bright? Brightside skrudde vel av kampen etter 2-0. Han skrudde av når han innså at Chelski kom til dragracet med ferrarier og Arsenal kom med sparkesykkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå