AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Ja, nå er det et par uker siden jeg og dama slo opp, vi var sammen ett års tid, og jeg er faktisk ikke trist. Dette var det første forholdet mitt og jeg føler det var en god selvtillitsboost og en unik mulighet for å lære hva man gjør og ikke gjør neste gang. Nå har jeg en god fot innenfor vennegjengen hennes, og det er allerede en jeg har fått øye for. Jeg bare lurer på om dere diskusjon-guruer syns det er en god idé å prøve seg på henne? Jeg og x'n er venner btw. Og jeg poster som anonym fordi jeg ikke orker at alle vet alt om privatlivet mitt til enhver tid. -Hankjønn, 17 Anonymous poster hash: df3b6...27c Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Du vil ligge med venninna til eksen din, risikosport vil noen si! 5 Lenke til kommentar
Vatjusi Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Det spørs vel litt på hvordan vennegjeng det er da.Noen klarer jo å akseptere at en kompis blir sammen med en eks. Men det spørs jo ofte hvor lenge siden det er og om begge er ferdig med bruddet.Og hvis en kompis (som jeg ikke hadde noe i mot) hadde hatt lyst å prøve seg på en eks av meg, så hadde det sannsynligvis vært fullstendig okei for min del. Fordi en eks er en eks og man er som oftest ferdig med dem. Og det betyr jo at vi definitivt ikke var ment for hverandre akkurat. Så hvis både en kompis og en tidligere sexpartner finner ut at dem passer for hverandre, så ønsker ikke jeg dem noe annet enn alt vel og lykke. Svært lite i denne verden gjør meg lykkeligere enn å se to mennesker finne kjærligheten og alt godt den bringer med seg. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Det sies jo stadig vekk bros before hoes her inne. Kan hende venninna tenker noe sånt. Kan bli mye stress å holde seg i samme gjeng. Hør med eksen om det er greit i alle fall da, på tomannshånd. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Problemet er å skaffe seg nye kontakter og ett nytt miljø. Så mye slit. Anonymous poster hash: df3b6...27c Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Verden er ikke så stor lengre heller. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg ville pratet med eksen, høre hva hun mener om det Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Som den ensomme rytter sa det; "Hi-oh Silver, away!" (Men kanskje greit å høre med eksen først.) Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Vel, det er vel noe avhengig av hvor god venn, denne vennen synes eksen din er og da. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 jaja, tror ikke jeg gidder å stresse med dame med det første. Tar det litt som det kommer. Anonymous poster hash: df3b6...27c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Sikkert veldig fornuftig det. Har du vært mye singel og fri i ditt voksne liv? Anonymous poster hash: 5dfa7...e7b Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Det sies jo stadig vekk bros before hoes her inne. Kan hende venninna tenker noe sånt. Kan bli mye stress å holde seg i samme gjeng. Hør med eksen om det er greit i alle fall da, på tomannshånd. Ja, men eks-dame er ikke en bro, det er en hoe. Så regelen går bare i mennsfavør. Slik var det når regler ble laget i gode gamle dager! 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hoes before bros? Ikke alle jenter som liker det om eksen blir sammen med venninna heller. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Selvsagt. Samme regel for damer - "Bros before hoes". Hun velger selvsagt TS om eksen vil skape seg... ? Edit: Hørte en gang Chicks before dicks. Mulig det ikke gjelder lenger - har ikke hørt det siden jeg var student for 10 år siden... Endret 17. mars 2014 av Sovehest Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 Sikkert veldig fornuftig det. Har du vært mye singel og fri i ditt voksne liv? Anonymous poster hash: 5dfa7...e7b Tjaa, er jo 17, snart 18 så voksenliv har det vel ikke vært så alt for mye av...(enda ) Jeg og X'en stolte jo på hverandre når vi var sammen så jeg hadde jo frihet til stort sett hva jeg ville, har hatt en eller to sjanser til å være utro, men jeg holdt meg unna og var trofast. Anonymous poster hash: df3b6...27c Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Ja, nå er det et par uker siden jeg og dama slo opp, (....) Nå har jeg en god fot innenfor vennegjengen hennes, og det er allerede en jeg har fått øye for. Jeg bare lurer på om dere diskusjon-guruer syns det er en god idé å prøve seg på henne? -Hankjønn, 17 Anonymous poster hash: df3b6...27c Hahahah! Ja dette vil sikkert være en tisselur ide. Kjør på. Dette kommer det ikke til å bli drama å split i venninnegjengen av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå