industrimekaniker Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 HeiHar fått tilbud i både Statoil og BP som industrimekanikerlærling. Noen med erfaringer/innspill? er ubeskrivelig i tvil...Har svarfrist i løp av dei nermaste dagene Begge er offshoreTakk for svar! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 To gode kandidater. Jeg hadde kanskje tatt statoil om jeg måtte velge. Veldig få som får det luksusproblemet der da Lenke til kommentar
industrimekaniker Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 To gode kandidater. Jeg hadde kanskje tatt statoil om jeg måtte velge. Veldig få som får det luksusproblemet der da Hehe, ja har eit fint luksusproblem... fordel med bp er mye større sjangs for fast ansettelse etter læretid. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 To gode kandidater. Jeg hadde kanskje tatt statoil om jeg måtte velge. Veldig få som får det luksusproblemet der da Hehe, ja har eit fint luksusproblem... fordel med bp er mye større sjangs for fast ansettelse etter læretid. Tja.. Blir du flink nok i jobben er det neppe noe problem med jobb videre, hverken i Statoil eller BP,. Lenke til kommentar
Mkalle Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hvis du velger Statoil så er det som du sier slettes ikke sikkert at du får jobb rett etterpå, men litt på sikt så vil det nok ordne seg. Statoil har hatt noen ansettelsesstopper opp igjennom, og nå er dem jo inne i sparemodus. I forhold til BP har jo Statoil en hel haug med rigger, så det er litt å velge mellom. BP har vell bare Valhall og Ula? Lenke til kommentar
industrimekaniker Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2014 Bp har valhall, ula og skarv som bemannede plattformer.Blei nesten kron og mynt til slutt Lenke til kommentar
MineralWhite Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Hei Har fått tilbud i både Statoil og BP som industrimekanikerlærling. Noen med erfaringer/innspill? er ubeskrivelig i tvil... Har svarfrist i løp av dei nermaste dagene Begge er offshore Takk for svar! Allerede fått svar ja, trodde Statoil skulle gi lyd fra seg i mai. Når var du på intervju? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hvis du velger Statoil så er det som du sier slettes ikke sikkert at du får jobb rett etterpå, men litt på sikt så vil det nok ordne seg. Statoil har hatt noen ansettelsesstopper opp igjennom, og nå er dem jo inne i sparemodus. I forhold til BP har jo Statoil en hel haug med rigger, så det er litt å velge mellom. BP har vell bare Valhall og Ula? BP har vel mye mer enn bare de riggene. BP er jo en av verdens største, men da må man jobbe langt vekke fra norge. Lenke til kommentar
Mkalle Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Selvsagt, men vil tro det er mest lukrativt å jobbe for BP på norsk sokkel, og da er det lite å velge mellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå