0rken Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hei jeg har kjøpt en HP ENVY m6 Notebook PC av en kolega på jobb..Han hadde jo selvfølgelig kastet alt av plater og sånn så nå er den full var virus og dritt.. jeg har ikke vært mye borti win 8 Og event vist jeg formaterer pcen så har jeg jo produktnøkkelen som jeg kan se på min datamaskin, går det ann å skrive inn den på nytt når jeg formatere? eller er den låst i sånn engangs installering? -Ketil Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) I Windows 8 finnes det er funksjon som gjør at maskinen blir resatt til 'fabrikkinnstillinger', dvs. som om den kom rett ut av esken. edit: se her: http://windows.microsoft.com/en-us/windows-8/restore-refresh-reset-pc Det er vel "Remove Everything and Reinstall Windows" som gjelder for deg. Endret 17. mars 2014 av nebrewfoz Lenke til kommentar
0rken Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 Tusen takk =) det var til stor hjelp. ha en forsatt fin kveld -Ketil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå