CasterAnd Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hei. Skal muligens streame et arrangement snart, og har da 3 kameraer - to stasjonære og ett kamera som skal flyttes litt rundt på. Skal ta live-streaming av en scene, men om det blir live er ikke klart - det må fortsatt kjøres noen nett-tester for å se om linja er god nok. Streamen vil få én audio input som kommer fra lydmiksebordet, denne går rett inn i en stasjonær PC. Problemet mitt er at jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg får de 3 kameraene til å sende bilde. Jeg vet at jeg ikke kan sende det via USB, da de ikke har USB 3.0, og 2.0 er ikke raskt nok - så må ty til å bruke HDMI og en eller annen opptaksmaskin. Har derfor tenkt på tre av disse:http://www.blackmagicdesign.com/no/products/decklink/techspecs#35424(Linken sender deg rett til tech specs, og er snakk om DeckLink Mini Recorder). Disse tre settes da i en enkel stasjonær PC, og går da med lange RCA-kabler som forlenges på veien (RCA er billigere enn HDMI). Planen er deretter å kjøre så høy oppløsning som mulig, om HD ikke er mulig så blir det SD.Uansett, kan BlackMagic Design's produkt fungere? Kameraene er som følger: Et billig japan-hd kamera (Hd 720p), med A/V og HDMI utgang, et Nikon Coolpix kompaktkamera (Om jeg får det til å streame), samt et Canon 600D.Vet det er et litt cheesy oppsett, men så er det et nokså lite arrangement som aldri har hatt noe spesiell videopptak Takker på forhånd, Caster. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Har allerede noen små endringer. Da RCA -> HDMI-adapter er alt for dyre, vurderer jeg å gå for denne: http://www.dustinhome.no/product/5010609919/hauppauge-colossus-intern-hd-recorder-pci-e-x1/ istedet. Litt billigere også, i lengden. Kan jeg koble 2x kameraer inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå