walde^ Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hei, Jeg forstår at dette ikke er et spørsmål som har et sort/hvitt svar, men jeg prøver meg uansett.. Har du/dere noen kundecaser hvor en bedrift (behøver ikke nevne navn) har gått fra lokal server med div tjenester til Office 365, og da spesifikt Sharepoint Online, hvor kunden er relativt fornøyd med hvordan de jobber og lagrer filer? Managed metadata er vel hva jeg sikter til her mer spesifikt.. Jeg har på følelsen av at en bedrift har veldig liten nytte av Sharepoint Online med mindre de er flere hundre ansatte som jobber fra forskjellige lokasjoner hele tiden. Vil egentlig ikke si så mye mer, men gjerne kom med synspunkter her, på hvilke type bedrifter dette MS produktet kan passe for, hvorfor og evt hvorfor det ikke passer for visse type bedrifter. Fordeler/ulemper? Erfaringer? Vet at denne tråden er VELDIG rotete, men det er pga jeg er litt forvirret her, og mangler en masse kunnskaper rundt dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå