Reptilia Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Jeg har fått meg video-redigeringsprogrammet Sony Vegas Pro 11.0 og laster opp videoer på Youtube. Problemet er at jeg har så sinnsykt dårlig opplastingshastighet på mitt nåværende nett (0,6 Mb/s) så det tar over 1 time å laste opp en fil på rundt 250MB. Prøver derfor å finne ut hvilken filtype jeg bør lagre videoene mine i for å få minst mulig størrelse men best mulig videokvalitet. Håper på å få en maks bildekvalitet på 720p HD på Youtube. Hva må jeg lagre videoene i da? Har dere noen tips? Endret 17. mars 2014 av Reptilia Lenke til kommentar
y tho Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 H.264 Format og rundt 4 Mbps holder. Et format jeg pleier å bruke for å minske størrelsen på det jeg laster opp. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 H.264 Format og rundt 4 Mbps holder. Et format jeg pleier å bruke for å minske størrelsen på det jeg laster opp. Jeg finner ikke "H.264 - 4Mbps" på "Render as" Hva heter filformatet nøyaktig, evt. hva ligger den under? Lenke til kommentar
y tho Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 H.264 Format og rundt 4 Mbps holder. Et format jeg pleier å bruke for å minske størrelsen på det jeg laster opp. Jeg finner ikke "H.264 - 4Mbps" på "Render as" Hva heter filformatet nøyaktig, evt. hva ligger den under? Glemte at det ikke lå inne på Sony Vegas. Men den heter nøyaktig H.264 Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) H.264 Format og rundt 4 Mbps holder. Et format jeg pleier å bruke for å minske størrelsen på det jeg laster opp. Jeg finner ikke "H.264 - 4Mbps" på "Render as" Hva heter filformatet nøyaktig, evt. hva ligger den under? Glemte at det ikke lå inne på Sony Vegas. Men den heter nøyaktig H.264 Har brukt H.264 siden igår og det funker bra. Men jeg hadde håpet på noe enda mindre. En hel episode med f.eks. The Walking Dead er på 45 minutt og er bare på 350MB. Når jeg bruker H.264 blir størrelsen 150MB for en fil som bare varer 3 minutt. Den var bare 27MB i utgangspunktet.. Må da være en måte å beholde en del av kvaliteten samtidig som filformatet er smått. Det skal bare brukes på Youtube og de fleste kjører ikke videoene i fullskjerm-modus der. Endret 18. mars 2014 av Reptilia Lenke til kommentar
y tho Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Handbrake funker bra til å gjøre det enda mindre etter redigering. LINK: Legger med en liten tutorial jeg fant. TUTORIAL: Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 Handbrake funker bra til å gjøre det enda mindre etter redigering. LINK: Legger med en liten tutorial jeg fant. TUTORIAL: Takker!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå