Marius13 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hei, opplevde akkurat at min Iphone 5 plutselig begynte å vibrere dobbelt for hver eneste melding jeg mottar. Dette skjer også når jeg etter 2 minutter ikke har lest meldingen så i alt 4 vibrasjoner iløpet av 2 min. jeg kjører ios 6, og lurer på om det er en måte å få stoppet dette på? jeg har ikke gjort en eneste endring. Mvh Marius Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Meldinger vil default minne deg på å lese den etter 2 min dersom du ikke leser den innen de 2 minuttene. Skrues av i innstillingene. Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Meldinger vil default minne deg på å lese den etter 2 min dersom du ikke leser den innen de 2 minuttene. Skrues av i innstillingene. Kan hende jeg ikke skrev dette forstålig nok så prøver igjen..... når jeg mottar en melding, istedet for å vibrere en gang "dobbelt vibrerer" den..for så å kjøre det samme med andre varslingen etter 2 min (som du nevnte var default) Det kommer også dobbel varslingslyd Endret 17. mars 2014 av Marius13 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Du eller noen har skiftet vibreringsmønster, det stiller man også i innstillinger. Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Du eller noen har skiftet vibreringsmønster, det stiller man også i innstillinger. NEI, jeg har overhode ikke endret på noe. Dette skjedde tilfeldig under undervisningen. Det skjedde plutselig, og har prøvd å google det (men finner ikke noe svar som hjelper) Lenke til kommentar
ExcuseMyMandarin Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Du eller noen har skiftet vibreringsmønster, det stiller man også i innstillinger. Du er ganske påståelig, tviler på at han har byttet det mønsteret selv. Tenk, trykk, send.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Du eller noen har skiftet vibreringsmønster, det stiller man også i innstillinger. Du er ganske påståelig, tviler på at han har byttet det mønsteret selv. Tenk, trykk, send.. Hva vil du frem til? Noen må jo ha gjort det, enten han eller apple eller kompisen. for eks. Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Du eller noen har skiftet vibreringsmønster, det stiller man også i innstillinger. Du er ganske påståelig, tviler på at han har byttet det mønsteret selv. Tenk, trykk, send.. Hva vil du frem til? Noen må jo ha gjort det, enten han eller apple eller kompisen. for eks. Hvorfor skal jeg legge ut et spørsmål på et forum der jeg nekter for ting som evt vil hjelpe meg? dette gir overhode ingen mening. Telefonen lå urørt, og begynte å vibrere dobbelt. Dette har skjedd andre før oxo, men ingen av metodene for å fikse dette har hjulpet for meg. Om det så skal være uklart for deg etter 3 gang jeg sier at det IKKE har blitt gjort endring, kan du bare glemme denne tråden, takk. Endret 17. mars 2014 av Marius13 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Du eller noen har skiftet vibreringsmønster, det stiller man også i innstillinger. Du er ganske påståelig, tviler på at han har byttet det mønsteret selv. Tenk, trykk, send.. Hva vil du frem til? Noen må jo ha gjort det, enten han eller apple eller kompisen. for eks. Hvorfor skal jeg legge ut et spørsmål på et forum der jeg nekter for ting som evt vil hjelpe meg? dette gir overhode ingen mening. Telefonen lå urørt, og begynte å vibrere dobbelt. Dette har skjedd andre før oxo, men ingen av metodene for å fikse dette har hjulpet for meg. Om du så skal være uklart for deg etter 3 gang jeg sier at det IKKE har blitt gjort endring, kan du bare glemme denne tråden, takk. Så det har skjedd en gang? Lenke til kommentar
ExcuseMyMandarin Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Du eller noen har skiftet vibreringsmønster, det stiller man også i innstillinger. Du er ganske påståelig, tviler på at han har byttet det mønsteret selv. Tenk, trykk, send.. Hva vil du frem til? Noen må jo ha gjort det, enten han eller apple eller kompisen. for eks. Du driver å doger deg rundt med replies som ikke er i nærheten av problemløsningen.. Det er lite vits å kommentere noe du burde vite ikke er riktig. Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Du eller noen har skiftet vibreringsmønster, det stiller man også i innstillinger. Du er ganske påståelig, tviler på at han har byttet det mønsteret selv. Tenk, trykk, send.. Hva vil du frem til? Noen må jo ha gjort det, enten han eller apple eller kompisen. for eks. Hvorfor skal jeg legge ut et spørsmål på et forum der jeg nekter for ting som evt vil hjelpe meg? dette gir overhode ingen mening. Telefonen lå urørt, og begynte å vibrere dobbelt. Dette har skjedd andre før oxo, men ingen av metodene for å fikse dette har hjulpet for meg. Om du så skal være uklart for deg etter 3 gang jeg sier at det IKKE har blitt gjort endring, kan du bare glemme denne tråden, takk. Så det har skjedd en gang? Det begynte for ca 2 timer siden, og siden har den vibrert dobbelt for hver eneste melding. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Du eller noen har skiftet vibreringsmønster, det stiller man også i innstillinger. Du er ganske påståelig, tviler på at han har byttet det mønsteret selv. Tenk, trykk, send.. Hva vil du frem til? Noen må jo ha gjort det, enten han eller apple eller kompisen. for eks. Hvorfor skal jeg legge ut et spørsmål på et forum der jeg nekter for ting som evt vil hjelpe meg? dette gir overhode ingen mening. Telefonen lå urørt, og begynte å vibrere dobbelt. Dette har skjedd andre før oxo, men ingen av metodene for å fikse dette har hjulpet for meg. Om du så skal være uklart for deg etter 3 gang jeg sier at det IKKE har blitt gjort endring, kan du bare glemme denne tråden, takk. Så det har skjedd en gang? Det begynte for ca 2 timer siden, og siden har den vibrert dobbelt for hver eneste melding. Har du i det hele tatt brydd deg om å sjekke forslagene mine til løsning? Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Du eller noen har skiftet vibreringsmønster, det stiller man også i innstillinger. Du er ganske påståelig, tviler på at han har byttet det mønsteret selv. Tenk, trykk, send.. Hva vil du frem til? Noen må jo ha gjort det, enten han eller apple eller kompisen. for eks. Hvorfor skal jeg legge ut et spørsmål på et forum der jeg nekter for ting som evt vil hjelpe meg? dette gir overhode ingen mening. Telefonen lå urørt, og begynte å vibrere dobbelt. Dette har skjedd andre før oxo, men ingen av metodene for å fikse dette har hjulpet for meg. Om du så skal være uklart for deg etter 3 gang jeg sier at det IKKE har blitt gjort endring, kan du bare glemme denne tråden, takk. Så det har skjedd en gang? Det begynte for ca 2 timer siden, og siden har den vibrert dobbelt for hver eneste melding. Har du i det hele tatt brydd deg om å sjekke forslagene mine til løsning? Ja Mr Doge, jeg har det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Du eller noen har skiftet vibreringsmønster, det stiller man også i innstillinger. Du er ganske påståelig, tviler på at han har byttet det mønsteret selv. Tenk, trykk, send.. Hva vil du frem til? Noen må jo ha gjort det, enten han eller apple eller kompisen. for eks. Hvorfor skal jeg legge ut et spørsmål på et forum der jeg nekter for ting som evt vil hjelpe meg? dette gir overhode ingen mening. Telefonen lå urørt, og begynte å vibrere dobbelt. Dette har skjedd andre før oxo, men ingen av metodene for å fikse dette har hjulpet for meg. Om du så skal være uklart for deg etter 3 gang jeg sier at det IKKE har blitt gjort endring, kan du bare glemme denne tråden, takk. Så det har skjedd en gang? Det begynte for ca 2 timer siden, og siden har den vibrert dobbelt for hver eneste melding. Har du i det hele tatt brydd deg om å sjekke forslagene mine til løsning? Ja Mr Doge, jeg har det. Prøv å reset innstillinger, reinstaller, hvis problemet opphører er det nok hardware failure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå