G Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Internett tilhører verden, FN bør opprette en gruppe som tar over dette og kostnadene bør jo bli et spleiselag av medlemsnasjonene.Hold FN veldig langt unna, flertallet av landene er for sensurering.Er ikke snakk om kostnader uansett snarere intekter, det dette går på er kontroll over topdomener og top level dns Hvem ellers kan være verdige eiere av internett? Uansett om noe av medlemslandene av FN er for senorering så tror jeg at FN kan klare oppgaven. Jeg stemmer for Romlingane på "månen". De ser ut til å være verdige oppgaven. http://www.nrk.no/video/se_klipp_fra_romlingane/F8F9FA6560E5B9DC/ Endret 17. mars 2014 av G Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 hvem er det som egentlig har kontrollen over Internett ? Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Internett tilhører verden, FN bør opprette en gruppe som tar over dette og kostnadene bør jo bli et spleiselag av medlemsnasjonene.Hold FN veldig langt unna, flertallet av landene er for sensurering.Er ikke snakk om kostnader uansett snarere intekter, det dette går på er kontroll over topdomener og top level dns Hvem ellers kan være verdige eiere av internett? Uansett om noe av medlemslandene av FN er for senorering så tror jeg at FN kan klare oppgaven. Jeg stemmer for Romlingane på "månen". De ser ut til å være verdige oppgaven. http://www.nrk.no/video/se_klipp_fra_romlingane/F8F9FA6560E5B9DC/ Der er jeg helt enig med deg, husker den serien som drittunge. Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Å finne en ny eier blir nok uansett en tøff oppgave, virker som mange bra og dårlige valg her. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Blir sikkert solgt til MPAA eller noe, servene går rett i lommen til hollywood og personer som laster ned ting får regning i posten dagen etter. Endret 18. mars 2014 av bigggan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå