Vakuum Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) tileUp er et spill hvor målet er å nå tallet 2048. Spillet ligner litt på Threes men for Windows Phone. Spillet er helt gratis og passer godt for alle aldersgrupper! http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/tileup/bc7475c2-81d2-4ba3-acab-dc9cc2afd8f1 Endret 17. mars 2014 av Vakuum Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Så spillet ble tipset om i r/windowsphone på Reddit, og lasta det ned da. Visste ikke at det var en nordmann bak. Har både lasta ned, og fjernet reklamer. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 Jobber hardt med å få på plass et awesome leaderboard. Men det begynner å ligne noe nå! Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Da er endelig leaderboards ute i marketplace Lenke til kommentar
troelswh Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Hei Tore, Veldig bra spill! Jeg har spilt det en god del allerede og også betalt for å fjerne reklamer nå. Jeg opplever at spillet spiser veldig mye batteri på telefonen (Lumia 920). Etter oppdatering til WP8.1 så har jeg også fått bekreftet dette vha batterimåleren. Se screenshot under. Er dette et kjent problem? Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 19. april 2014 Forfatter Del Skrevet 19. april 2014 Jeg opplever at spillet spiser veldig mye batteri på telefonen (Lumia 920). Etter oppdatering til WP8.1 så har jeg også fått bekreftet dette vha batterimåleren. Se screenshot under. Er dette et kjent problem? Hvor mye spiller du? Siden det er et spill er det desverre naturlig at det trekker en del batteri. I hovedsak skjer dette siden det skjer ting på skjermen hele tiden, samt at man lytter på berøring. I tillegg lagres spillet etter hvert trekk slik at man aldri mister et spill hvis man går tom for batteri. Men jeg skal uansett ha det i bakhodet neste gang jeg jobber litt på det. Akkurat nå er det påskeferie Kan jo hende jeg finner noen småting som kan forbedre batteritiden litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå