Lucifer 666 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg bruker både Opera 7.1 og IE 6.0, men har et problem. Veldi mange sider på nettet har linker eller funksjoner som jeg ikke kan åpne/bruke. Når jeg peker på de står det aldtid javasript: Har prøvd å aktivere diverse i alternativer for internett men får det ikke til å funke... Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Same shit her har installert og fjernet java men det hjelper ikke ! Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Nei det er rett å slett et HELVETE Har lasta ned altmulig java opplegg men hjelper ikke en dritt.... Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Dere har sikkert Win XP, under innstallasjonen fikk dere sikkert et valg om dere ønsket å innstallere "JAVA" og valgte NO/Nei. Dette kan løses med å laste ned den orginale JAVA skript fra SUN. Her er linken: http://java.sun.com/ Lykke til Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Dere har sikkert Win XP, under innstallasjonen fikk dere sikkert et valg om dere ønsket å innstallere "JAVA" og valgte NO/Nei. Dette kan løses med å laste ned den orginale JAVA skript fra SUN. Her er linken: http://java.sun.com/ Lykke til Takk ! nå er alt OK Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Min gjør ikke... Åpner operamail men kan ikke åpne mailene fordi det er javaskript. Når jeg trykker F12 så går det ikke an å "hake" av "Aktiver Java". Aktiver Javascript er haket av men ikke Java.... Hva er galt... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Java og JavaScript er IKKE det samme. Sannsynligvis muligens kanskje har du satt på Refuse popups eller noe under innstillingene av Opera slik at når du trykker på linken for å åpne det nye vinduet blir dette hindret av Opera. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Tviler på det. Den står på "Bare åpne sprettoppvinduer fra lenker" Prøvde å tilate alle sprett opp vinduer men det hjalp ikke det heller. Bruker popup stopper pro i IE men virker denne inn på Opera? Uansett er den også av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå