Coffee Break Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Og alle har vært i Afrika for å besøke små barn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Ikke glem klappet på løver og svømt med haier og delfiner. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Og alle har vært i Afrika for å besøke små barn. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Nå har jeg også havnet i ei tinderknipe som ikke lar seg løse på samme måte. Ved et uhell matchet jeg med ei uattraktiv jente. Og så hadde jeg en prat med det jeg trodde var en annen, ønsket match og utvekslet mobilnumre. Og nå får jeg SMS av førstnevnte. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Blokk henne. Man kan blokke men må gjøre det en og en. Ikke send sms til henne så slutter maset etter en tid. Selv om hun ikke er noe fruktfat har hun sikkert matchet med noen andre hun kan bruke tid på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå