Madridista1212 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hva er dine topp10? Kan starte Friends How i met your mother Two and a half men The exes Kongen av queens Anger management Kom bare på de 6.... Må legge til modern family Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 FriendsScrubsHow I met your motherTwo and a half men(pre Kutcher)The Big Bang TheoryBrooklyn Nine NineDe jeg kommer på. Vanskelig med 10 Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Seinfeld 1989-1998 A show about nothing! Står igjen som noe av det beste jeg har sett på TV. Selv om alle sesongene for lengst står trygt i filmhylla mi, går det sjeldent ei uke uten at jeg svipper innom en TV kanal for å få med en episode eller 2. Eneste showet som i mine øyne er verdig en perfekt 10/10, selv om de 2 siste sesongene uten Larry David var merkbart svakere enn de syv første, var serien likevel hestehoder foran rivalene. Larry David (George Costanza) er soleklart favoritten, med tanke på TV karakterer og det ville nok tatt sin tid å navngi samtlige av mine favoritt gjestekarakterer da jeg sjeldent har vært borti en serie med så mange hysteriske personligheter. Eneste sitcomene jeg kommer på som er noenlunde i nærheten, bare en god del hakk under må være Married With Children og første 4 åra av Frasier. Nyere sitcoms gir meg fint lite da jeg som oftest ender opp med å sammenligne dem med Seinfeld eller Married With Children, men nyere komedier som Curb Your Enthusiasm og Klovn er stor underholdning. 3 uforglemmelige sitcom øyeblikk fra tidlig 90-tallet: T-bane episoden er et solid stykk TV historie http://www.youtube.com/watch?v=cIefNLfL_9c Did you just double Dip that chip? http://www.youtube.com/watch?v=RfprRZQxWps Frasiers nostalgiske gjensyn med Diane og gjengen fra Cheers http://www.youtube.com/watch?v=ug-vwMEEe7E 3 Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Modern familyBig Bang TheoryFriendsTwo and a Half men (med Charlie Sheen)That 70s ShowEverybody Loves RaymondNew Girl Kommer ikke på flere. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 No love for vår egen "Sitcom meister" Tore Ryen? Holms og Karl & Co satte i alle fall Mot i Brøstet i et langt bedre lys. http://www.youtube.com/watch?v=DpU5YDWxAVI Noe av det mest skuffende jeg har opplevd innen sitcoms må være The Michael Richards Show tilbake i sommer/høst 2001-02. Gledet meg stort som fan av Seinfeld og Cosmo Kramer men resultatet var nærmest katastrofalt og pinlig for alle involverte parter. Tror det ble lagd 7-8 episoder og dett var dett. Synd det som skjedde et par år senere, men denne godbiten dukket opp like etter og er trolig det morsomste Richards har vært med i siden Seinfeld tia. http://www.youtube.com/watch?v=SmsTb_jmqb4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Jeg liker lister, og jeg elsker sitcoms. SEINFELD Curb Your Enthusiasm Louie Trailer Park Boys It's Always Sunny in Philadelphia Arrested Development South Park Fawlty Towers Klovn Red Dwarf Jeg har nesten garantert glemt noen, da jeg har sett helt utrolig mange sitcoms. Vanskelig å velge kun 10. Endret 17. mars 2014 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Sett mange sitcoms, men ikke så mange av de gamle fra før 2000-tallet. Seinfeld og Friends er dog unntak, og begge de to seriene er rett og slett fantastiske. Holder How I Met Your Mother over alt jeg har sett på TV noen gang. Sett gjennom det meste av serien x antall ganger, men går aldri lei, selv om jeg har sett det før. Friends og Two and a half men er også sitcoms jeg digger. Også glad i The Big Bang Theory 1 Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Freinds Joey The big bang theory Two and a half men How i met your mother Kommer ikke på flere Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 How i met your motherTwo and a half men Det er de eneste jeg følger med på.. Liker også seinfield:) Lenke til kommentar
flatsirkel Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 -Always Sunny-Arrested Development-Seinfeld-Friends-Louie-Eastbound and Down-Scrubs-Curb Your Enthusiasm-The Office (den originale obv)-CommunityParty Down får honorable mention. Big Bang og two and a half men har jeg aldri forstått appealen med.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Friends Scrubs How I met your mother Two and a half men(pre Kutcher) The Big Bang Theory Brooklyn Nine Nine De jeg kommer på. Vanskelig med 10 Trekker tilbake HIMYM etter den slutten.. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Sistesesongen av himym var elendig... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Seinfeld 1989-1998 T-bane episoden er et solid stykk TV historie Episoden i kinarestauranten er visstnok én eneste scene (ifølge ekstra-materialet på DVDen), alt gjort i real-time. Ikke verst. Mine topp 7: 1. Seinfeld 2. That 70s Show 3. South Park 4. Two and a half men (med Kutcher) 5. Big Bang Theory, sesong 1 - 3 6. Friends, sesong 1 - 6ish 7. Red Dwarf Vanskelig å komme på flere. Liker ikke moderne sitcoms, da de er ekstremt like og sjelden våger å ta sjanser. Seinfeld hadde en hel episode om... you know... George, undertøysreklame, alene hjemme... Endret 5. april 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Episoden i kinarestauranten er visstnok én eneste scene (ifølge ekstra-materialet på DVDen), alt gjort i real-time. Ikke verst. Vanskelig å komme på flere. Liker ikke moderne sitcoms, da de er ekstremt like og sjelden våger å ta sjanser. Seinfeld hadde en hel episode om... you know... George, undertøysreklame, alene hjemme... Kan huske at Seinfeld også kjørte en hel episode der gjengen rota seg bort i et garasjeanlegg/parkeringshus og den ene situasjonen etter den andre poppa opp. Heller ikke spesielt imponert over standarden på nyere sitcoms men var mye fæle serier på 80 og 90-tallet og, likevel er det vanskelig å bli slått i bakken av nyere humor når Seinfeld er målestokken. En av de tidligste Seinfeld episodene jeg kan huske fikk jeg med like etter en britisk feel good serie, hvor de eldre menneskene i serien ble fremstilt som hyggelige og omsorgsfulle personligheter, mens i Seinfeld var det total helomvending. De eldre var hensynsløse og fæle: "Hey listen, before you go, would you mind changin' my diaper!" http://www.youtube.com/watch?v=XmCRWUBYpyg Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Wayne Knight er sjef. Særlig episodene hvor han teamer opp med Cosmo Kramer da går det som regel ikke lange tia før trøbbel finner dem. George Costanza: Let me ask you something. What do you do for a living, Newman?Newman: I'm a United States postal worker.George Costanza: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?Newman: Sometimes.Jerry: Why is that?Newman: Because the mail never stops. It just keeps coming and coming and coming. There's never a letup, it's relentless. Every day it piles up more and more, and you gotta get it out, but the more you get out, the more keeps coming in! And then the bar code reader breaks! And then it's Publisher's Clearinghouse Day...!Jerry: All right, all right! Fantastisk scene hvor Newman og Kramer kjører nærmest en JFK rekonstruksjon etter å ha blitt "overfalt" av Keith Hernandez: http://www.youtube.com/watch?v=tBz3PqA2Fmc Crazy Joe Devola http://www.youtube.com/watch?v=vyEHjdId2EQ Synd Joe Devola ikke fikk så mange fler øyeblikk i Seinfeld, Artig skrue og står sammen med Newman som det nærmeste Jerry Seinfeld har vært ren ondskap. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Kramer og Newman sammen kan fint oppsummeres sånn: Egentlig er vel dette svært off-topic allerede, men vi tåler en til. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) 1. Seinfeld 2. Friends 3. Everybody Loves Raymond 4. Cheers 5. Fawlty Towers 6. Mot i Brøstet 7. The Big Bang Theory 8. Karl & Co 9. Fleksnes 10. Little Britain Tror jeg. Er vanskelig å huske alle. Har heller ikke sett så mange av de nyeste. Endret 5. april 2014 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 MASH Happy Days (de første sesongene hvertfall , rabagasten Fonzie lol) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå