Emb93 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Har hatt Telenor lenge nå betaler for 6 men får bare levert 2 og Telenor sier de ikke kan levere mer med mindre vi trekker ny kabel som blir veldig dyrt, noen andre leverandører som kan levere via parabol? Noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Via parabol? Blir både dyrt og internett med treg respons. http://www.idg.no/pcworld/article275870.ece Det er ikke mulig å få fiber fra f.eks Altibox, Get eller andre da? Eller så er Ice et alternativ, med hastighet og dekning kan der være varierende. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 ICE vil nok ikke være bedre enn fastlinjen pr dato. Da ville jeg heller vurdert 4G. Har man dekning av Netcom, så kan de levere 100GB kvote på 4G med brukbar ping.Problemet med parabol, er at det er stor forsinkelse. Dette innebærer at man kan få problemer med strømmetjenester og det vil jo være helt ubrukelig til reaksjonsspill mm. Lenke til kommentar
Emb93 Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Bor i Oslo så tror ikke dekning fra feks Ice vil være ett problem så det skal jeg ta en titt på! Mulig vi må krype til korset og trekke fiber, men vi får se! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Har du ikke canal digital eller get der du bor i Oslo? Du kan få internett på opptil 100 Mbps der. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Bor i Oslo så tror ikke dekning fra feks Ice vil være ett problem så det skal jeg ta en titt på! Det hjelper ikke så mye så lenge du bare får noen få megabit og større forsinkelse enn med ADSL. Da er 4G langt bedre og gir deg langt høyere hastighet og kvoter. Som zanta sier så kan man få 100+Mbit med GET/CD. Foreslår du leser mer enn en post... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå