warioman Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Hei Jeg og noen kompiser har en Black Ops 2 clan, og det er for det meste kun jeg som spiller for tiden. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen Cod glade folk her som kanskje vil joine clanen? Det er selvsagt noen kriterier for å være med. 1. Du må i alle fall være middels god(helst bedre!), Det vil si at du i alle fall ikke dør mer enn du får poeng for laget(ikke missforstå, du kan ha dårlige runder, det har alle. Men det må ikke være sånn til vanlig). 2. Du spiller litt i uka, slik at du ikke er uaktiv. 3. Du synes det er gøy å spille med andre Hovedsakelig leter jeg bare etter noen flere å spille med, men at du er under kriteriene ovenfor Lenke til kommentar
warioman Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Ingen Cod glade spillere der ute? Lenke til kommentar
erwaldox Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Jeg blir gjerne med i din clan Lenke til kommentar
warioman Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2014 Jeg blir gjerne med i din clan Har sendt deg privat melding Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Kommer an på hva du/dere spiller. Selv spiller jeg bare TDM, CTF og KC. Også spiller jeg det kun med andre om de spør etter en å spille med. Min nåværende K/D er ca 2.94. Avalontlw er steam konto. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Kommer an på hva du/dere spiller. Selv spiller jeg bare TDM, CTF og KC. Også spiller jeg det kun med andre om de spør etter en å spille med. Min nåværende K/D er ca 2.94. Avalontlw er steam konto. Spiller for det meste TDM, men vi spiller andre ting også dersom det er interesse for det Spiller du ofte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå