crazylazyboy Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Må også ønske deg lykke til Kommer også til å kjøre opp i Arendal faktisk, men det blir et halvt år til Lenke til kommentar
Helene_lappen Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 Åja Arendal er et fint sted får og kjøre opp syns jeg:) alle som jeg kjenner som hAr tatt lappen syns de sensorene er greie Lenke til kommentar
Helene_lappen Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 Skriver her om jeg greide det på onsdag Lenke til kommentar
Helene_lappen Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Er det noe som er mye viktigere enn alt enn må huske på oppkjøring? Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg vil anta at kjørelæreren gjør en totalvurdering. Virker du trygg? Er du oppmerksom nok? Har du gode holdninger i trafikken? I tillegg bør du holde deg på veien, selvfølgelig! Husk at dette ikke bare er en test! Du kjører på ordentlig og har et reelt ansvar for andre mennesker. Du skal vise kjørelæreren at du har holdninger og kompetanse nok til å utøve dette ansvaret når du kjører. Det aller viktigste er nok at du kjører på en måte som ikke utsetter deg selv eller andre for fare. Lenke til kommentar
Helene_lappen Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 Ja jeg føler jeg er oppmerksom nok i trafikken og klarer og Gjøre det ordentlig kjøre læreren min sier jeg kjører kjempe bra og sånn men skal virkelig skjerpe meg i morgen huske alt jeg har lært ha god trafikk flyt huske blind sona høyre regelen vike plikten forgjengere små barn i veien osv .. skriver her i morgen om hvordan det fikk forhåpentligvis går det kjempe fint . Er ikke nervøs merker ikke mye av det så skal gi mitt beste . Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Ja jeg føler jeg er oppmerksom nok i trafikken og klarer og Gjøre det ordentlig kjøre læreren min sier jeg kjører kjempe bra og sånn men skal virkelig skjerpe meg i morgen huske alt jeg har lært ha god trafikk flyt huske blind sona høyre regelen vike plikten forgjengere små barn i veien osv .. skriver her i morgen om hvordan det fikk forhåpentligvis går det kjempe fint . Er ikke nervøs merker ikke mye av det så skal gi mitt beste . Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Helene_lappen Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Jeg besto:D:D^^ med bare en liten plasserings feil 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå