En_annen Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Om jeg kjører et SL 5x5 styrkeprogram, kan jeg jogge på hviledagene om jeg har et overskudd i energi? Eller vil dette motvirke programmet? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Det går fint så lenge det føles greit og du spiser nok mat. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 I teorien vil det si , spis som vanlig , jogg og spis ett måltid ekstra uten om planen for å veie opp for joggeturen. Det må da bli ett måltid ekstra også, og ikke bare det måltidet du ellers ville ha spist. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 I teorien vil det si , spis som vanlig , jogg og spis ett måltid ekstra uten om planen for å veie opp for joggeturen. Det må da bli ett måltid ekstra også, og ikke bare det måltidet du ellers ville ha spist. Eller bare spis mer til ett av måltidene/ litt mer til alle måltidene Lenke til kommentar
War Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Spiser vanligvis X mengde , man må ha tunga rett i munn for at det faktisk skal bli mer. Spiser man mer så blir det lenger til neste måltid osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå