DraZeN Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SLK947U Er dette den nye kjøleren fra thermalright som støtter alle hovedkort uten å måtte bøye transistorer osv! Jeg har et asus a7n8x deluxe Lenke til kommentar
pipp Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Fikk en slik for en ukes tid siden. Har et nf7-s 2.0 og jeg måtte faktisk bøye litt på et par transistorer, ikke så veldig mye bare et par millimeter. Nå vet jeg ikke om dette kortet har bedre plass rundt cpu socketen en ditt kort. Ellers så er kjøleren glimrende ! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Hva har du av temp og på hvilken cpu ?? sliter fælt med høy temp jeg nå ! over 60 grader idle ! Lenke til kommentar
pipp Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Utifra bildene så vil den nok passe uten problemer på ditt hk. Når det gjelder temp så kjører jeg den med en paps 92mm 23db vifte. Har en kabinett vifte i bakkant, kjører min xp2000 @ 1866mhz med 1.825 volt. Temp ligger på 48-49'c ved load. Vet ikke idle temp da jeg har 100% cpu usage 24/7. Dette er med kabinettet lukket. Artic Silver 3 har jeg også brukt. Valgte papst vifte med tanke på lyd, da lavt lydnivå er viktigere en ytelse for meg. Med en kraftigere vifte® vil du nok kunne oppnå adskillig bedre temp. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Har kjøleribba selv og et Abit NF7-S 2.0. Har ikke fått kabinettet mitt enda så jeg har ikke fått mulighet til å teste det skikkelig. Men satt på ribba på HK'et og jeg må bøye noen kondensatorer litt for at den skal få plass. Tror ikke det er noe stort problem med ditt HK heller, det er værtfall ikke oppført at den IKKE passer på ditt HK på enten microplex eller thermalright.com. Lenke til kommentar
pipp Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 I dag snudde jeg viften til å blåse utover istede for inn mot kjøleren og tempraturen sank med ca 5'c ! For de som har samme kjøler kan det jo være verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå