Gå til innhold

Thermalright SLK-947U

DraZeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en slik for en ukes tid siden. Har et nf7-s 2.0 og jeg måtte faktisk bøye litt på et par transistorer, ikke så veldig mye bare et par millimeter. Nå vet jeg ikke om dette kortet har bedre plass rundt cpu socketen en ditt kort. Ellers så er kjøleren glimrende !

Lenke til kommentar

Utifra bildene så vil den nok passe uten problemer på ditt hk. Når det gjelder temp så kjører jeg den med en paps 92mm 23db vifte. Har en kabinett vifte i bakkant, kjører min xp2000 @ 1866mhz med 1.825 volt. Temp ligger på 48-49'c ved load. Vet ikke idle temp da jeg har 100% cpu usage 24/7. Dette er med kabinettet lukket. Artic Silver 3 har jeg også brukt.

Valgte papst vifte med tanke på lyd, da lavt lydnivå er viktigere en ytelse for meg. Med en kraftigere vifte® vil du nok kunne oppnå adskillig bedre temp.

Lenke til kommentar

Har kjøleribba selv og et Abit NF7-S 2.0. Har ikke fått kabinettet mitt enda så jeg har ikke fått mulighet til å teste det skikkelig. Men satt på ribba på HK'et og jeg må bøye noen kondensatorer litt for at den skal få plass.

Tror ikke det er noe stort problem med ditt HK heller, det er værtfall ikke oppført at den IKKE passer på ditt HK på enten microplex eller thermalright.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...