Gå til innhold

Treng hjelp til kjøp av gaming pc i dag! 16.03.14

Anbefalte innlegg

Enig i at ikke alt henger på greip, men det gjorde heller ikke forslaget ditt er jeg redd :)

Der driter du deg nok loddrett ut experten.. har alt dette selv, og kjører ULTRA på bt4, far cry osv.. på 144Hz.

hvorfor koste på mye mer når du ikke har bruk for det?

Nei ingenting bråker her.

GOLDEN *****

Det er vel nettopp det jeg prøver å forklare. Hvorfor koste på mer når du ikke har bruk for det? Til eksempel så er minnebrikkene dine overpriset, og gir deg ingen reel gevinst. Det er 1000 kr kastet bort, pretty much. Er så lei av å se folk skrive "Jeg kjører det på Ultra, og ikke minst på en 144hz skjerm". Det betyr absolutt nada, når du ikke skriver hvilken fps du har, er den stabil? Den holder så klart ikke til 144 fps i Ultra, mao du får ikke utnyttet skjermen din til sitt fulle potensiale.

Jeg er ikke interessert i bil, men jeg er godt fornøyd med min BMW 116d. Det betyr dog ikke at det ikke finnes bedre alternativer i samme prisnivå. Sannsynligheten for at jeg ville anbefalt bilen til mine kompiser er relativt høy, fordi jeg er fornøyd. Sannsynligheten for at jeg ville gått inn på et bilforum og anbefalt den, er lik null. Mamma er godt fornøyd med sin Sony Xperia Android telefon fra omtrent år 2000, det betyr heller ikke at den faktisk er god eller noen gang var et godt kjøp i utgangspunktet. Hadde hun gått for en Samsung Galaxy S feks, så kunne hun kanskje vært enda mer fornøyd. Og så kan vi holde det gående med tusenvis av andre like eksempler. Bottom line: folk har en tendens til å anbefale og påvirke i den retningen av hva de selv har. Du virker som et prima eksempel

Endret av fflex
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...