Gå til innhold

[Løst] Ny Android til ca. 3000kr, One eller Nexus 5 (tilbud)

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha ny mobil til ca 3000kr med android

Jeg har sett litt på Htc One, s4, og nexus 5.

Nexus 5 er på tlbud i dag til 2995kr på lefdal og htc one kommer på tilbud til onsdag til 2888kr på elkjøp.

Hvem er best? Er det noen som har erfaringer med de eller har dere noen forslag om andre mobiler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan strengt tatt ikke gå feil uansett hvilken modell du går for.

Har selv HTC One og er superfornøyd. Om du er opptatt av kvalitetsfølelse og byggekvalitet så er HTC One veien å gå. Den føles rett og slett ut som en påkostet toppmodell, og har fantastiskt gode høyttalere. Min ble oppdatert til 4.4.2 for en god stund tilbake, og det er vel uvisst om den får noen særlig flere oppdateringer.

Fordelene med ren Android og alltid nyeste versjon på Nexus 5, vet du sikkert om om allerede. Mitt forslag er å gå i butikk, ta de i hånden og gjør et valg på hva som føles best.

Ville personlig ikke gått for s4, er så lei av plastikk designet til Samsung - selv om det for all del er gode telefoner.

Endret av fflex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan strengt tatt ikke gå feil uansett hvilken modell du går for.

Har selv HTC One og er superfornøyd. Om du er opptatt av kvalitetsfølelse og byggekvalitet så er HTC One veien å gå. Den føles rett og slett ut som en påkostet toppmodell, og har fantastiskt gode høyttalere. Min ble oppdatert til 4.4.2 for en god stund tilbake, og det er vel uvisst om den får noen særlig flere oppdateringer.

Fordelene med ren Android og alltid nyeste versjon på Nexus 5, vet du sikkert om om allerede. Mitt forslag er å gå i butikk, ta de i hånden og gjør et valg på hva som føles best.

Ville personlig ikke gått for s4, er så lei av plastikk designet til Samsung - selv om det for all del er gode telefoner.

Takk for svar :)

Det er HTC One jeg har hatt mest lyst på, men er litt skeptisk til kameraet fordi det bare er 4 megapiksler. Hvordan synes du kameraet er?

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk veldig godt fornøyd med kameraet.

Det er sjeldent jeg har behov for å blåse ut bildene i noe større format enn feks facebook og instagram, og det er sjeldent jeg har behov for å zoome inn i etterkant / croppe. Til det bruket jeg har, så er kamera knallgodt! Bildene blir lyse og fine i mørkere omgivelser, enn de aller fleste andre telefoner.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg kvaliteten på HTC One sitt kamera er under middels. Du kan jo selv vurdere kvaliteten selv med å se på dette her: http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone1=5371&idPhone2=5313&idPhone3=5685

Den eneste plassen HTC One er bedre enn Samsung Galaxy S4 er når du tar bilde i mørket. Da tar HTC One sitt kamera til seg en del mere lys, men kvaliteten er jo som sagt under middels uansett.

Lenke til kommentar

La ved et kjempekjedelig bilde, i relativt dårlig lys. Så får du ta stilling til om kvaliteten ser ok ut for ditt bruk eller ikke. Må selvfølgelig nevne #nofilter.

Bildet så ganske bra ut, men har S4 eller Nexus 5 bedre kamera enn Htc One?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...