Potæts Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Har en stasjonær, og har en bærbar skole pc fra vidergående Ønsker å kjøpe en bærbar pc, originalt for å erstatte den gamle skolepcen. Men tenkte det kunne være lurt å kjøpe en kraftig gamer laptop isteden for å erstatte både skolepcen og den stasjonære. Ettersom en laptop er enklere å ha med å gjøre i flere sammenhenger som Lan. Det jeg tenker på er om jeg taper mye penger på dette, er det fortsatt stor forskjell i pris på samme maskin om det er laptop eller stasjonær? tatt i betraktning at jeg ikke har mye pc kunnskap og kunne sansynligvis ikke bygd en god stasjonær selv Budsjettet mitt ville hatt en maksgrense på 15 000 Lurer litt på denne; https://www.komplett.no/msi-gt70-173-full-hd/808848 Endret 16. mars 2014 av ultralars Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Du må nok punge ut mer for en kraftig bærbar kontra stasjonær. 15K skal holde i massevis. Eks: Multicom Kunshan P150S/P170S tråden Lenke til kommentar
Potæts Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 Du må nok punge ut mer for en kraftig bærbar kontra stasjonær. 15K skal holde i massevis. Eks: Multicom Kunshan P150S/P170S tråden Det er det jeg hører, men la oss si da du kjøper en bærbar for 15k, hvor store forskjeller i pris hadde det blitt om du hadde kjøpt samme maskinkraft i en ferdigbygd stasjonær pc? Hvor mye penger taper man i den forstand på å velge bærbar? Har som sagt lyst på å erstatte min noe eldre stasjonær med en bra bærbar, men av det jeg leser høres det ut som jeg taper mye hvis jeg blant annet ønsker å game på den. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Finn en latop til 15 000. Finn de samme delene til en stasjonær og sammenlign prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå