Stian Aarr Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Hei, Eg lurte på hvor lang tid det ca tar å sende fra Møre og Romsdal ned til Sandnes (Rogaland) med postoppkrav, har sendt før opp til Tromsø på ca 2 dager, men det var ikke i postoppkrav. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 At du sender i postoppkrav spiller ingen rolle. Pakken behandles på samme måte som en pakke som ikke er postoppkrav. Normalt skal pakken være fremme etter 2-3 virkedager. 1 Lenke til kommentar
Stian Aarr Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 okei, takk.. Lenke til kommentar
Stian Aarr Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Begynner å bli lei av Posten, pakken har vært på Postkontoret siden sist fredag og enda ikke sendt... Dårlig service etter min mening... Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hva står det på sporingen? Pakker fra Oslo til Fauske bruker f. eks 2 dager, og da oppdateres ikke informasjonen i mellomtiden. Med andre ord kan pakken være sendt, selv om sporingsinformasjonen ikke er oppdatert. Ring postens kundeservice på 04004 hvis det ikke er noe forandring iløpet av morgendagen kanskje? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Her jeg bor henter posten brev/pakker mandag til fredag 15.45, og ikke på lørdager(tror jeg), så om det er noe lignende der du bor, og du har levert etter fristen, kan det hende den er blitt hentet i dag, og kjørt til nærmeste terminal. Og da vil det ikke gi utslag på sporingen før den ankommer og blir sortert der. Så i løpet av kvelden, morgen timene i morgen skal du se den har flyttet på seg Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) blir pakkene innlevert fredag etter fristen så er det mulig pakken blir liggende til mandag da lørdag/søndag ikke er virkedager. Hvor lang tid pakkene bruker avhenger også hvor nærmeste postsorterings sentral er. Pakker kan ta mange omveier før de går i riktig retning. men normalt burde det gå på 2-3 dager+evt helg imellom. Endret 17. mars 2014 av Lugmeister 1 Lenke til kommentar
Stian Aarr Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Den som jeg sender: Under transport til terminal. 14.03.2014 19:17, 0024 OSLO Den jeg venter på: Sendingen er innlevert på postkontor 15.03.2014 11:22, 8680 TROFORS Har tålmodighet, bare projektet som ikke kan settes på is til det kommer :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå