formann Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Så man kan godt kjøre testen i 320x400 da ? Bare fror å få flest marks ?Skjønner ikke hvorfor ikke det er blitt lagd en standard MAL som brukes når man skal sammenligne 3dmarks... Hadde jo vært mye bedre det... Nå er jeg veldig usikker på hvordan maskina yter i forhold til andre sine... kjører alt på fullt og har 2507 marks med xp2500+ radeon 9600. Ser jo at folk scorer godt over 5k her.. men vet jo aldri om dem brukte 800x600 foreksempel... så burde bli en mal. Tror jeg har nevnt det to ganger tidligere i denne tråden, men jeg blir nok nødt til å forklare det en gang til: Når man kjører 3dmark så SKAL alle instillinger i programmet 3dmark være default. Om man endrer på oppløsning, fargedybde osv så er det ikke lenger default. Kjører man ikke default så vil det vises ved at det står: "This test was not ran with default settings" rett under scoren. I driverne kan man gjøre hva man vil, men i selve programmet 3dmark så kan man ikke kjøre en test med orginale instillinger uten at dette blir raportert på score-screenie og på ORB. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 my bad :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå