Gå til innhold

Hva kjører dere i 3dmark03 ?

|SeVen|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, lurte litt på hva som "STANDARD" instillinger når dere poster resultatene her på forumet. Er jo kjempe forskjell vis du slår av AA og VS å slik. Men er det sånn at man skal kjøre alt på best kvalitet for å sammenligne med andre ?

Nei, da skal du kjøre i de instillingene som jeg viste til i min forrige post. De instillingene som er satt første gang du starter programmet, er de instillingene som brukes ved "Dynamic compare". Tror det finnes en knapp eller no for å resette alt til standart instillinger.

Folk som viser scoren sin i sigg eller whatever viser til score etter standard instillinger. Eller bør ihvertfall gjøre det, det finnes sikkert de som jukser her som ved alt annet. :shrug:

Grunnen til at du ikke får testa lyden, er vel at du ikke har fullversjon vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Når man bencher 3dmark så skal alt settes til max performance.. jo mere du kan tweake driverne jo bedre.

Men når du skal bruke "Dynamic compare" er det med standardinstillinger! Ikke sant..?

Ingen anelse.. jeg har aldri brukt verken orginale instillinger eller Dynamic compare :)

Lenke til kommentar
Når man bencher 3dmark så skal alt settes til max performance.. jo mere du kan tweake driverne jo bedre.

Men når du skal bruke "Dynamic compare" er det med standardinstillinger! Ikke sant..?

Ingen anelse.. jeg har aldri brukt verken orginale instillinger eller Dynamic compare :)

Så da blir jo det det samme som å si at jeg får rundt 27000 eller whatever poeng i 3dmark01. Fordi det er det jeg får på minimumsinstillinger. Det må jo settes en standard lissom, det er lite poeng i å sammelikne om ikke.

Lenke til kommentar

Så da blir jo det det samme som å si at jeg får rundt 27000 eller whatever poeng i 3dmark01. Fordi det er det jeg får på minimumsinstillinger. Det må jo settes en standard lissom, det er lite poeng i å sammelikne om ikke.

Reglene(standarden) er: default instilliger i 3dmark. Når det gjelder driverne så kan du gjøre hva pokker du vil. Bare så det er sagt så utgjør driver tweaks kun 3-400 poeng. I mange tilfeller så vil det ikke engang være 300poeng.

Lenke til kommentar

Så man kan godt kjøre testen i 320x400 da ? Bare fror å få flest marks ?

Skjønner ikke hvorfor ikke det er blitt lagd en standard MAL som brukes når man skal sammenligne 3dmarks... :roll:

Hadde jo vært mye bedre det... Nå er jeg veldig usikker på hvordan maskina yter i forhold til andre sine... kjører alt på fullt og har 2507 marks med xp2500+ radeon 9600. Ser jo at folk scorer godt over 5k her.. men vet jo aldri om dem brukte 800x600 foreksempel... så burde bli en mal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...