xExodusx Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Noen som har testet dette hovedkortet? skal bygge en pc for min bror, skal ha en eller anna form for i5 cpu, han har ingen interesse i overklokking, skal være en gaming/stuepc (skal ha ett "normal" priset skjermkort til ) link til multicom: http://www.multicom.no/H87M-Pro4-Hovedkort-LGA1150-Intel-H87e-Micro-ATX-ASRock/cat-p/c1000041/p10625172 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Jeg har ASRock MK Z87M Extreme 4 til en av min maskin, og det hovedkortet er ganske bra, selv om jeg ikke bruker det til overklokking, har en i3 4430 som filmaskin og enkel spill pc. Asrock har vel blitt en del bedre på kvalitet, men det kan være en idee å styre unna de billigste, eller vurdere Asus istedenfor. Her er vist erfaringer med hovedkortet. Det ser ut som det kun en som er misfornøyd. Endret 17. mars 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) vurderte asus, og er egentlig det hk jeg liker best av alle, men min bror har ikke så høye krav bortsett fra at det må være stabilt, men alle hk jeg fant i samme butikk var ganske mye dyrere Endret 17. mars 2014 av xFrEaKx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå