bacon Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Noen som har noe formening om ekstra 512 mb ram brikke til T40p har noe for seg? Hvor vil jeg eventuelt oppleve ytelsesbedring? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ved skifting av brett i Battlefield vil man oppleve en besparelse på ca 5-10 sekunder. Lenke til kommentar
bacon Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Tar det som et nei. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Tar det som et nei. Bruker du minnekrevende applikasjoner vil du selvfølgelig merke forskjell, men dersom du sjelden utnytter de 512MB som står i, trenger du dem jo ikke. På den andre siden kan du jo spørre deg om du trenger de 1600 kr som brikken koster, jeg ville latt svaret på dét spørsmålet hatt minst like stor betydning. Evt om det er noe annet du har mer lyst til å bruke 1600 kr på Har 512MB i min PII 350 stasjonære som per dags dato er min eneste funksjonelle maskin, og den ønsket seg sårt noen ekstra MB med ram da jeg skulle jobbe med TIF-filer på ca 400MB. Ellers tenker jeg ikke særlig på at den trenger mer... Nå får den jo heller ikke allverdens tunge oppgaver fordi den ikke har kraft nok til at jeg gidder å bruke den til sånt, men jeg tviler på at jeg kommer til å ha bruk for noe særlig mer enn 512MB i min T40p som kommer om noen dager heller. Den tid, den sorg sier jeg i hvert fall om det - så lenge jeg kan oppgradere spiller det ikke så stor rolle :o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå