The Jackal Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hver gang forsiden av www.hw.no lastes får jeg opp en feilmelding: A runtime error has occured. Do you wish to debug. Line: 111 Error: Expected end of statement Irriterende! Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Bare gå inn på innstillningene på internett explorer under advanced. Kryss av for disable script debugging. Da blir siden i orden. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Det er selvfølgelig en mulighet, men det er jo fortsatt en feil i koden på siden. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kanskje du heller burde ta kontakt med de som administrerer siden istedet for å syte her? Når du oppdager at DVD-spilleren din har sluttet å fungere, åpner du da vinduet og roper til alle du ser at den har gått i stykker eller tar du kontakt med stedet du kjøpte den? Nederst på siden - "Kontakt": Administrativ kontakt: [email protected] Tlf. 22 82 32 32 Fax. 22 82 32 33 -> Annonsespørsmål, tekniske feil på sidene o.l. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Men slik kan og Tilbakemeldingr brukes til da det er en tilbakemelding til Hardware.no Så nå er vi innformert og skal forsøke å finne ut hva som er problemet :-) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Altså, nå får du gi deg! Dette her er et forum for tilbakemeldinger til hardware.no og jeg mener da at han har full rett til å poste slikt her! Han hadde to ting å velge mellom og tok vel den som var enklest for han? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 he...tok meg ikke videre nær av kommentaren til transistorbass. Han vet vel ikke hva "tilbakemeldinger" betyr, så det hele faller vel tilbake på han selv Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Touché. Sånn går det når man er trøtt på jobb og nettopp har byttet oppløsning på skjermen slik at Forum -> Tilbakemeldinger på toppen ble mystisk vanskelig å legge merke til. PS! On a general note så synes jeg personlig at å rapportere feil på Hardware.no bør tas via mail (og dessuten gjelder vel Forum -> Tilbakemeldinger for alle forums i "Hardware.no-nettverket", ikke bare Hardware.no). Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Tja, hvis du stikker innom både Overklokking-forumet og Programvare så vil du se at begge de har også en kategori for tilbakemelding til den siden som "har" forumet. Så denne her er nok kun for HW.no Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 og dessuten gjelder vel Forum -> Tilbakemeldinger for alle forums i "Hardware.no-nettverket", ikke bare Hardware.no). tar jeg ikke helt feil så er vi vel på forum --> hardware --> tilbakemeldinger nå Lenke til kommentar
Zink Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Folkens, la oss ignorere usaklig avsporing og la evt. moderator skjøtte sin jobb - har feilrapport på hw.no velkomstsiden ( norsk, oppdatert IExplorer ): > Forventet slutt på setning/ linje 112/ tegn 23 < ...dette var tidligere idag, nå lyder "samme" feilrapport flytta til: linje 110 Amund kunne ikke reprodusere denne feilen, men han vil selvsagt gjøre et forsøk på å spore/ rette. . Lenke til kommentar
amund Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Amund kunne ikke reprodusere denne feilen, men han vil selvsagt gjøre et forsøk på å spore/ rette. Jeg har funnet ut at feilen ligger et sted i annonsesystemet vårt nå. Vi skal se nærmere på saken, men jeg kan ikke love at feilen blir rettet før mandag. Mvh, Amund Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Nå er feilen flyttet til linje 109 for min del. Du får stå på Amund :wink: Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hver gang forsiden av www.hw.no lastes får jeg opp en feilmelding: A runtime error has occured. Do you wish to debug. Får akkurat den samme melding opp jeg og...Veldig irriterende Lenke til kommentar
amund Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Får akkurat den samme melding opp jeg og...Veldig irriterende Oppgraderingen vi ble fortalt skulle fjerne feilen ser ikke ut til å gjøre det likevel. Debugge JavaScript er _ikke_ gøy :-( Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå